Nykjøp - Boble '64 1200/113 De lux

Anbefalte innlegg

Da har jeg gått til innkjøp av verdens fineste boble.

Var veldig heldig og fikk fatt i denne juvelen. Den har stått i 29! år i en garasje. Gått 51210 og holdt alle servicer på Møller. Var til og med verdihefte med rett til oljeservice hos Møller for kr. 53,- Tenkte jeg skulle prøve å ta oljeskift hos Møller på boblen når den har gått 60000. Det er neste i henhold til service heftet. Bilen er helt dønn strøken. Skikkelig moro kjøp dette.

Forøvrig kjøpt ny av tanten til Lars Mjøen. Hun het Sonja Mjöen. Derfor vil bilen da få navnet Sonja.

Legger ved noen bilder.

5.jpg

 

6.jpg

 

8.jpg

 

4.jpg

 

2.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Wow, et skikkelig fynd det der!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjå her ja, gratulerer med kjempefunn! Fikk du start pån etter 29år med en gang?

Fin km.stand og artig med verdikortet på 53kr, hehe...lurer på hva dem sier på Møller om du viser frem det... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke prøvd å starte den enda. Først og fremst skal jeg bytte olje, få hjulene i bevegelse, sjekke brmser og 4 nye dekk. Deretter, viss den går som den skal, skal jeg opp på Biltilsynet og få fatt i skilter.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grats, ett kupp :)

 

Lykke til!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nydelig bil.

 

Regner med det var denne som lå på Finn?

Tittet på den jeg også...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nydelig bil.

 

Regner med det var denne som lå på Finn?

Tittet på den jeg også...

 

Stemmer det. Hev meg rundt og fikk fatt i bilhenger, reiste avgårde og fikk kjøpt doningen. Gleder meg som en unge til denne kommer på veien.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

gratulerer med kjempefin bil

kjørte en slik i helgen ...

fyy for en nydelig bil å kjøre og ikke minst det flotte utsende den har

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer det. Hev meg rundt og fikk fatt i bilhenger, reiste avgårde og fikk kjøpt doningen. Gleder meg som en unge til denne kommer på veien.

 

Gratulerer med nydelig bil...det blir spennende å følge med her.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, da er det kommet skilt på bilen. Og EU kontrollen gikk gjennom som en lek. Ingen feil. Bare 0 på allt. Helt kanon.

Skal få tatt noen nye bilder av henne, litt senere. Men hun kjører bra. Motoren går helt fint. Nye dekk gjorde at bilen holdt seg fint på veien og. Nytt batteri gjorde også susen.

Så dette blir bare bra. Nå til vinteren skal jeg kose litt med henne og få rubbet og polert henne, slik at hun skinner.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nydelig funn! 30 år gamle dekk? hehe dem er sikkert sikkerlig bra da :D hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sprøtt!

hvem idag kjøper en nybil, kjører den 51210km og setter den i garasjen i 29 år? ;)

 

verdt å tenke på! kanskje jeg bare skal sette bilen min på en låve?.. hehe

 

Artig funn!

grattis med knall boble!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sprøtt!

hvem idag kjøper en nybil, kjører den 51210km og setter den i garasjen i 29 år? ;)

 

verdt å tenke på! kanskje jeg bare skal sette bilen min på en låve?.. hehe

 

Artig funn!

grattis med knall boble!

: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.