#1 Skrevet Juli 29, 2009 Trenger to stk 195/65-15 dekk eventuelt fire stk i ca. samme dim i 15". ASAP/Helst i går Ring eller PM 91 87 00 87 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 29, 2009 har 4 pirelle piggfrie på stålfelger, men er noen timer kjøring da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 29, 2009 Blir nok i lengste laget, desverre. Men takk like vel!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 29, 2009 Bolt sirkel må di ver? hvis du iche ska ha di på nogen felger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 29, 2009 Trenge bare dekkå. Har du någen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 30, 2009 Muligens jeg har. Kan se når jeg skal ut i lokalet idag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 30, 2009 Trenge bare dekkå. Har du någen? Eg trenge di 4 så eg har sjøl på den nye bruksbilen men ska se om eg har noge ligganes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 30, 2009 Muligens jeg har. Kan se når jeg skal ut i lokalet idag. Flotte greier. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 30, 2009 Eg trenge di 4 så eg har sjøl på den nye bruksbilen men ska se om eg har noge ligganes Takker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 30, 2009 Flotte greier. Glemte såklart og sjekke når jeg var der idag. Men men, ny dag imorgen. Satser på og huske det da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 30, 2009 Hadde ikke noe løse dekk liggende i 15" lenger... Har 15" opg 16" liggende på felg.. Vinterdekk da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 2, 2009 Glemte såklart og sjekke når jeg var der idag. Men men, ny dag imorgen. Satser på og huske det da Fått sjekket om du hadde? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 2, 2009 Hadde ikke noe løse dekk liggende i 15" lenger... Har 15" opg 16" liggende på felg.. Vinterdekk da.. Noe du skal kvitte deg med? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 2, 2009 Eg har 195x50x15 dekk da. Dama har og samme dekk dim med felg nesten nye. Er noe av dette intressangt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 3, 2009 Hørtes dyrt ut Ernst. Skolle hatt tag i någen dekk, for å visa ein bil t tilsynet, samt å ha på bilen når eg ska ha forstillingskontroll. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet August 3, 2009 (endret) Kan vel ikkje rolla opp med vinterdekk hos tilsynet nå? Handla nye bil? Kan du kjøra 16"? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet August 4, 2009 Ka bil er det du ska ha de på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet August 6, 2009 Fått sjekket om du hadde? Hei. Er blitt sendt offshore. Ringte en av kompisene som jeg deler lokale med, og han kunne ikke finne noen dekk i den størelsen. Desverre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet August 6, 2009 Funke d me vinter dekk ? 3 på alufelg å ein på stål felg ? 4 x100 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...