Anbefalte innlegg

Fra s2/rs2 til S2 coupe. Vil det passe?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Midtre del av ryggen har jeg hørt passer, mener å ha hørt det, åssen det er med sideputene er jeg usikker på. Nakkestøttene på RS2 er kanskje noe høyere, men det gjør vel neppe så mye. Har selv tenkt tanken om RS2 interiør, men klarte meg med jaquard satin quattro-interiør til slutt :)

Husk dog at det er forskjell på s2 og coupe fwd sine fester til ryggen, men siden du har quattro så burde det går bra. Tror det er eneste forskjellen. Det går uansett alltids å bygge om litt.

mvh

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åssen er dette med Avant Sedan? Tenker da så klart på sitteputa og ryggen bak..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åssen er dette med Avant Sedan? Tenker da så klart på sitteputa og ryggen bak..

Passer i utgangspunktet ikke, da sedan har hel baksete rygg, mens avant/coupe har noen puter på sidene, samt at de er delte og nedfellbare. Det beste er nok i tilfelle å få tak i fra en audi 80 eller en competition. Når det er sagt, så er ikke rs2 bakseter noe mer formet enn standard 80 seter. Så skaffe du deg 80-bakseter i skinn og rs2 fremseter er det forsåvidt like bra, for ikke si bedre, siden du slipper alt av kluss med ombygg av fester til rygg etc. Sitteputene vil jeg tro er like på alle typ89, b3 og b4 i utforming.

mvh

EW

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så skaffe du deg 80-bakseter i skinn og rs2 fremseter er det forsåvidt like bra [...]

Jepp, da går jeg bare å skaffer meg det, tror jeg så noen som lå å slang i grøfta her en dag.. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Passer i utgangspunktet ikke, da sedan har hel baksete rygg

Dette kan i så fall ikkje gjelde for alle sedan.

Min Audi 80 2,3 hadde todelt bakseterygg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.