#1 Skrevet Juli 29, 2009 Hei, på mandag skal bilen til lakkering, og for å gå ned litt i pris demonterer jeg litt av tinga selv, har kjøpt nye lister til alle fire dørene som er ferdig grunnet. Ved å se på de nye listene, kan jeg se at de har plast pinner som skal inn i hullene på døren og "dobbeltsidig teip" for montering(kjøpt på møller). Vil det si at de gamle også er limt på, eller må jeg demontere innmaten på alle 4 dørene for å få de av? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 30, 2009 Uten at jeg bevist vet hvordan disse er festet. Så tror jeg at de er festet på innsiden i døra. Altså bak dørtrekket. Bare og ta av dørtrekker og sjekke dette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 30, 2009 Plast pinnene er bare så du skal treffe riktig, bare ta en kniv/sparkel å dytt bak lista så du får delt teipen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 2, 2009 Nå har jeg strippa bilen for diverse ting, og de listene var den letteste jobben, tok en sparkel kniv bak enden, tok så en skrutrekker å vippa den litt ut så jeg fikk tak, så bare dro jeg de av, festet kun med lim. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...