hvordan ta av gamle dør plastikk lister - golf 4 1998

Anbefalte innlegg

Hei, på mandag skal bilen til lakkering, og for å gå ned litt i pris demonterer jeg litt av tinga selv, har kjøpt nye lister til alle fire dørene som er ferdig grunnet. Ved å se på de nye listene, kan jeg se at de har plast pinner som skal inn i hullene på døren og "dobbeltsidig teip" for montering(kjøpt på møller). Vil det si at de gamle også er limt på, eller må jeg demontere innmaten på alle 4 dørene for å få de av?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uten at jeg bevist vet hvordan disse er festet. Så tror jeg at de er festet på innsiden i døra. Altså bak dørtrekket.

Bare og ta av dørtrekker og sjekke dette

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Plast pinnene er bare så du skal treffe riktig, bare ta en kniv/sparkel å dytt bak lista så du får delt teipen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har jeg strippa bilen for diverse ting, og de listene var den letteste jobben, tok en sparkel kniv bak enden, tok så en skrutrekker å vippa den litt ut så jeg fikk tak, så bare dro jeg de av, festet kun med lim.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.