#1 Skrevet Juli 29, 2009 Hei! Er det mulig å lage til coming home/leaving home funksjon på min s4 b5? Har alltid ønsket meg det, så det hadde vært helt konge om det gikk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 13, 2009 INGEN i det store og det hele som vet noe om dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 14, 2009 Det regner jeg nesten bare med at det går! Du må høre med disse vag com guruene her inne prøv å legg inn en tråd på diagnose 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 14, 2009 det er dessverre ikke noe som går uten et større inngrep. det finnes ettermonteringkit som er uorginalt på ebay.de det er ikke akkurat en enkel kobling. jeg kjøpte denne til passaten min og det er en liten boks med ca 30 lednigner som skal inn på forskjellige plasser i bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 19, 2009 det er dessverre ikke noe som går uten et større inngrep. det finnes ettermonteringkit som er uorginalt på ebay.de det er ikke akkurat en enkel kobling. jeg kjøpte denne til passaten min og det er en liten boks med ca 30 lednigner som skal inn på forskjellige plasser i bilen. Da blir det uaktuelt:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...