#1 Skrevet Juli 29, 2009 Noen som har noen pene 18" felger å selge? Må ha såpass stort for å få plass til calipperen har jeg forstått.. RS4 eller RS4 II er foretrukket, men kjøper også annet. 5/112 og ET35 +/- Er til en s4 b5, så senterhull er vel ca 76,9mm..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 30, 2009 Har noen RS6 replica felger stående på nå som jeg vurderer hva jeg skal gjøre med etter jeg har fått nyefelga. Lurte litt på å bruke dem på vinter, men ble kvass usikker Er desverre en del kantkjørt av tidligere eier, værst på høyreside. 8,5x18" ET35 - Går akkurat i ett med A4-hjulbuer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 31, 2009 Give price, så kan vi ta oss en prat:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 26, 2009 Ej e fortsatt på leiting etter felga.. Nåkken som he nåkke rask liggande å slenge? Kan godt vær ripa å fæle, men må ver beine.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 27, 2009 Vurdera å selle felgane ej kjøpte no i sommer, når ej får på vinterdekk på audien. E snakk om LM replika felga 8x18 et35. Får gi et lite pip om du e interessert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 29, 2009 (endret) Ej e fortsatt på leiting etter felga.. Nåkken som he nåkke rask liggande å slenge? Kan godt vær ripa å fæle, men må ver beine.. Hei du kan no få kjøpe mine gamle 18toms felga, med 225/40/r18 Nankang dekk :-p Dei er litt kantkjørt to av dei da, men :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...