#1 Skrevet Desember 28, 2004 Fikk olje catch tanken min i dag, kjøpte av Helge Gjerseth her på forumet! meget fornøyd. Men driver å leter etter slangen til luftinga på blokka men fant den ikke, den som går inn ved toppen er jo grei.. Dette er en S2 med 3B motor Bilder hadde vært ypperlig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 28, 2004 Ligger vel under innsuget nedi der...hvis jeg ikke husker feil.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 29, 2004 Ok da skal jeg gå ut å prøve å lete litt til! takk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 29, 2004 Første jeg så da jeg tittet etter var jo selvfølgelig ånde slangen! hehe typisk Men nå er alt på plass:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 29, 2004 Ta gjerne bilde. Jeg vil se hvordan det ser ut og sånt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 30, 2004 Jepp skal jeg få gjort bare jeg finner kamera da! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 30, 2004 Hei Hvis noen har et bilde av en slik tank montert i en S4(C4) vil jeg gjerne se bilde. Skjønner ikke hvor jeg skal få plass til "dritten" :-) Mvh Leif 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...