#1 Skrevet Juli 29, 2009 Trenger forslag til hjul på en 2'er ganske kjapt jeg kriteriene er 9x16 eller bredere, noe ikke ALLE andre har, og heller ikke i prisklassen med bbs rs BUMP! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 29, 2009 Anbefaler deg å se igjennom inspirasjonstråden her på forumet, mye snadder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 29, 2009 har kikket mye der, men vanskelig å finne navn på hjulene som står på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 29, 2009 Hva med Keskin KT-4 9x16? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 29, 2009 satt faktisk og vurderte dem i dette øyeblikk men kommer litt ann på kanten osv skal ringe quality-autoimport og forhøre meg i morra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 29, 2009 Ligger noen Kerscher Carmona til salgs på Forumet her! 9x16 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 29, 2009 Keskin KT-1 er jo også et bra alternativ? Lookalikes av OZ Futura 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 29, 2009 Keskin KT-1 er jo også et bra alternativ? Lookalikes av OZ Futura det er det, syns bare det er mange som har dem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 29, 2009 Hehe, det er vel en stor andel av dem rundt om i dette landet ja Kantfelg som er mest interessant eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 29, 2009 Støtter Adrian her.. Kerscher Carmona er sjeldent, pent og ikke minst 9x16 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 29, 2009 tatt til etterretning 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 29, 2009 simen selger jo keskin kt 4 med dekk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 30, 2009 Klikk på linken i signaturen min. De er ikke like brede som du vil ha, men det er iallefall ikke mange som kjører rundt med sånne felger Skulle egentlig ha de på G2'n jeg hadde før. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juli 30, 2009 simen selger jo keskin kt 4 med dekk Ellers hadde jeg ikke foreslått det.. Tar imot bud, og skal opp til Hedmark neste uke;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juli 30, 2009 Klikk på linken i signaturen min. De er ikke like brede som du vil ha, men det er iallefall ikke mange som kjører rundt med sånne felger Skulle egentlig ha de på G2'n jeg hadde før. disse så jeg på i går ja og falt egentlig pladask! sender deg pm om det blir aktuelt fant netopp ut at jeg har litt påkost på 3'ern før jeg har penger til overs 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juli 30, 2009 hva med ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juli 30, 2009 TH-lines har jo "alle" i år, så det falt ikke under det ene kriteriet (var en grunn til at mine ble solgt). Dessuten er de dyre, så da er er det enda et kriterie som ikke blir oppfylt. Skal du ikke betale "dyre dommer", ender du opp med det "alle andre" har. Se etter felger til andre biler som har høyt innpress, og skaff adaptere. Mye pent som er originalt til andre bilmerker rundt omkring. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juli 30, 2009 TH-lines har jo "alle" i år Så enig så enig. samme med schmidt ML egentlig, har det på min 3'er selv men takker for tipset ang. hjul til andre biler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Juli 30, 2009 åja ALLE har Th lines ja! nevn 5 mk2 i norge med ths så skal jeg holde kjeft neida men syns TH er felger som kler mk2 best men du kan da ta deg tur innom http://forum.cleaned.be/index.php?showtopic=13136&st=1545 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Juli 30, 2009 jeg vet om 4 bare ved kjapp tankerunde. Og det er garantert flere der ute. Tar jeg en skikkelig titte runde finner jeg sikkert minst 10. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Juli 31, 2009 nå tenker jeg ikke på THs over 14" fordi de er billigere og ser anerledes ut enn 14 og 13 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Juli 31, 2009 En potet er uansett en potet, uansett hvordan man vrir og vender på det;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet August 10, 2009 Her er en fin sjanse til å få mk2 felger http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=163739 Edit: disse kan du gjøre ganske spesielle hvis du uansett skal dele de, da har du noe som ikke alle andre har.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...