HASTER! Bytte av bærearmer A4 B5

Anbefalte innlegg

Eller, enkelt og greit kapp bolten.(blir gjort på enkelte verksted, eller som sagt over her, slipp ned traversen litt)

Men pass på drivstoffrørene dine!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som kan fortelle meg hva det rare klipset er til? og hvordan skiva skal sitte?

04082009192.jpg

04082009191.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det klipset er for hvis du har de gamle typen stabstaglenker ( noe jeg ser du ikke har, så da kan du kaste det!)

Husk når du monterer de nye skal de sitte på riktig side, skal være en pil på dem så deskal gå i farstretningen..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du samme kit som meg tro? Holder på nå jeg også, begynte igår men måtte holde på alene i en litt ymse utstyrt "garasje". Som over sier skal stabstaglenka sitte inn mot drivaksel med pilen mot deg. (altså ikke hvor pila peker bokstavelig talt, men du forsto sikkert. :P Hvor den skiva skal sitte er jeg neimen ikke sikker på, har ikke sett på de nye lenkene enda, da jeg har ute fjærbeinet for å montere senk samtidig. Tar stabstaglenkene til slutt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du samme kit som meg tro? Holder på nå jeg også, begynte igår men måtte holde på alene i en litt ymse utstyrt "garasje". Som over sier skal stabstaglenka sitte inn mot drivaksel med pilen mot deg. (altså ikke hvor pila peker bokstavelig talt, men du forsto sikkert. :P Hvor den skiva skal sitte er jeg neimen ikke sikker på, har ikke sett på de nye lenkene enda, da jeg har ute fjærbeinet for å montere senk samtidig. Tar stabstaglenkene til slutt.

At selve armen skal sitte på innersiden ja men med pila ut;)

Men noen som vet hvor den skiva skal sitte da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.