#1 Skrevet Juli 29, 2009 Info her: http://www.vwaudi-club.no/?s=viewarticle&article=301 Jeg har plan om å kjøre bort på fredagen å ligge i telt eller noe, Joakim Saltveit skulle komme ned etter møte i Oslo ferdagen, flere som vil være med bort over Fridtjov 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 12, 2009 Blir det bare meg og Fridtjov fra Haugesund Lokallag eller ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 15, 2009 jeg vet om 2 til fra haugesund.. men vet ikke om eg har råd å reise da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 17, 2009 e på jobb 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 23, 2009 jeg vet om 2 til fra haugesund.. men vet ikke om eg har råd å reise da.. Kan dela på bensinutgiftene om eg får sitta på med någen bort 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 24, 2009 Når tenker folket her å kjøre østover? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 24, 2009 Når tenker folket her å kjøre østover? Jeg og en kompis tenkte å kjøre 12-13 tida på fredagen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 24, 2009 Jeg kjører imorgen tidlig men møter dere på Rudskogen på lørdag (plinger nok på til deg Fridtjov) God tur til de som skal over 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...