#1 Skrevet Desember 28, 2004 Noen som har erfaring med Seat Leon? Er det like "trygt" å kjøpe det som en hvilke som helst Golf/A3 eller bærer de preg av å være "billigere"? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 28, 2004 Billiger , styggere, har vel ikke tenkt å kjøpe noe slikt , er det bilen til Frode eller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 28, 2004 Billiger , styggere, har vel ikke tenkt å kjøpe noe slikt , er det bilen til Frode eller Styggere? Nå får du gi deg da:) Seat Leon er jo kjempe tøff, og tror ikke det er noe store forskjeller rent teknisk på de bilene. Personlig har jeg vært på tanken å skaffe en selv, da de i Cupra utgave, er meget fine. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 28, 2004 Har bare positive erfaringer med LEON. Min forrige bil var en seat leon 1,6 sport. Super bil, men så barnesete vennelig... Legge ved bevis på sporty bil: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 28, 2004 Billiger , styggere, har vel ikke tenkt å kjøpe noe slikt , er det bilen til Frode eller Billigere... ja, styggere..... nei! Bilen til Frode M, det er vell ingen Leon... er snakk om Leon Cupra TDI (1.9, 150 hk og 4M) Men desverre ikke til meg nå i første omgang.. men så lenge det er i nær familie så spiller det vell liten rolle Andreas: Er det std med Recaro delskinn i sport også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 28, 2004 Andreas: Er det std med Recaro delskinn i sport også? nope, det er ikke bilde av min bil. bildet er av en `01 cupra TDI som lå på finn for noen mnd. siden. bilen hadde det "meste". min hadde el. sportsseter i skinn med memory. så ikke så gærent det heller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 28, 2004 Var det jeg syntes at det minnet mye om Cupra interiøret 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 28, 2004 Var det jeg syntes at det minnet mye om Cupra interiøret Vurderte nå, like før jul en Cupra VR6 4Motion. Men avgiftene på den, er nesten det dobbelte av hva bilen koster på mobile.de... Sukk Leon eller Seat, tror jeg IKKE på noen måte, er noe dårligere en noe VAG på samme lest eller chassi/ramme! Har noen lest noe negativt om Leon? Tviler på det. Synd det ikke er noen klubb, eller fellesskap da. Hele bilen er VW nesten, men du må parkere utenfor VW/Audi treff... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 5, 2005 Hei! Jeg hadde en Leon 20v sport for et år siden, var kjempe fornøyd me biln, hadde aldri noe kluss! er samme greien som audi/vag, ligner mest på audi.... Legger ved et bilde..... Savner den jeg!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 5, 2005 pen bil! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 5, 2005 er snakk om Leon Cupra TDI (1.9, 150 hk og 4M) En bil jeg virkelig kunne tenkt meg. Har forresten nå 2 kompisser som kjører Ibiza med 1.8T. De er kjempehappy med bilene sine. Går bra gjør de også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...