#1 Skrevet Juli 29, 2009 Noen som har gjort dette? evt noen bilder og/eller byggetråder? tips og triks? Er det verdt det, eller er vifteapparatet brukbart de 14 varme sommerdagene vi har her til lands? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 30, 2009 Er det varmt ute blåser jo vifta samma tempen om du ikke har AC.... Da får du lukke op takluka eller vinduet da.. Tror ikke jeg hadde giddi å bygget om. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 30, 2009 Det lar seg fint gjøre, men det blir endel skruing. Varmeapparatet må ut. Byttes til et med elektriske motorer. Betjeningsenheten må inn... OG ledninger. Du får mange timer i garasjen... Har forresten mye av det du trenger... Bygde om S4'n min til S6, nemlig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 30, 2009 Jeg får tenke litt på det... begynner å bli mange timer allerede etter å ha ribbet den klar til lakkering og overhaling av motor... phuuu! det blir litt svette og tårer... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...