Delenr bolt starter 1H G60

Anbefalte innlegg

Hei

Er det noen i møller systemet her, eller noen her som kan fortelle meg det riktige delenr på den nederste bolten på starteren på en Rallye G60 1H motor?

Finner ikke delenr i Vagcat.. Noen med ETKA her?

Har fått feil to ganger av Møller... De jeg har fått har vært for korte..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er den du har fått tidligere N0447601, M10 gjenger, 135mm lang?

Skal være N90572901, 10mm bolt, 160mm, med M8 gjenger? (ihvertfall sånn jeg tyder beskrivelsen 10x160-V-M8x15)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er den du har fått tidligere N0447601, M10 gjenger, 135mm lang?

Skal være N90572901, 10mm bolt, 160mm, med M8 gjenger? (ihvertfall sånn jeg tyder beskrivelsen 10x160-V-M8x15)

Jeg har fått begge disse... N90572901 skal stå øverst og har gjenger til jording ytterst..

Denne har korrekt lengde.

N0447601 ser ut som korrekt skrue men er da 25mm for kort..

Kan jo kjøbe en til av den andre, men kjekt å ha det helt korrekt :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så du trenger en M10 bolt, 160mm lang?

Da kan du prøve en N10471301, opprinnelig for å feste startmotor på A8/S8/Phaeton og RS6 : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørtes dyr ut :D Men skal ha det i bakhodet :)

Men det må da finnes et korrekt nummer for denne bolten? Er det kun den ene som er 160mm?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kun en bolt i ETKA som er 160mm til Rallye ja. Skjønner at Møller har gitt deg feil, for det mangler liksom nummer på den nedre bolten. (som jeg kan se ihvertfall, har bare Vagcat her nå) : klø :

En bolt er en bolt så tror neppe den over er særlig dyr.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei det stemmer det, snakket med Morten på forus om det, og han sa også at det manglet delenr på den nederste bolten.

Jeg ser også i Vagcat, og finner ikke det der heller... rart, men jeg prøver den RS6 bolten jeg :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen går sikkert mye fortere med en RS6 del på : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.