#1 Skrevet Juli 30, 2009 skulle hatt ut klima kontroll enheten og spilleren på en a4 02mod. hvor begyner jeg.. ?? finner ikke boka til spilleren, er det bare å ta ut og få møller til å finne koden.. eller kan jeg lese av den før jeg kobler fra strømmen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 30, 2009 ingen som kan gi noen råd? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 31, 2009 Vil tro du kan lese ut koden med VagCom. Men er ikke sikker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 31, 2009 for å få ut spilleren må du ha disse "nøklene" og klimaen er bare å dra ut etter at spilleren er ute. vet ikke om det var det du lurte på men.... hva mente du med koder?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 31, 2009 de så kalte nøkklene... er det noe man får kjøpt hos møller?? koden for å få spilleren til å virke igjen var det jeg lurte på, om man kan lese av den før jeg demonterer.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 31, 2009 leste på forumet at Møller skulle ha over 100 kr for 1 nøkkel. Og til audi spillerne trengte man 4stk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 31, 2009 jeg fikk ut min med 4 biffkniver! men jeg har nøkler nå. hvis du har mistet koden tror jeg det er ganske kostbart å skaffe denne ny? men jeg vet egentlig ikke ,sikkert noen andre som vet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 31, 2009 hadde sånne gafler som funka når jeg fikk sett i rot skuffen... så da får man se om møller kan få liv i spilleren etterhvert.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...