#1 Skrevet Juli 30, 2009 Det er ikke så ofte dette spørsmålet dukker opp hos våre kunder, men nå fikk jeg et spørsmål i går så da tenkte jeg det beste stedet å spørre var her. Jeg er innteressert i et firma som har lang erfaring og som har godt rykte på seg. Pris er ikke så veldig viktig, bare jeg får gjort en god jobb. Det er ikke noe stas å måtte bytte en starter i en båt hvor du må omtrent ta ut motoren for å få byttet starter;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 30, 2009 Jeg har alltid hatt god erfaring med Triconor i Oslo. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 30, 2009 Asker Diesel Elektro kanskje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 30, 2009 Jeg har alltid hatt god erfaring med Triconor i Oslo. Støtter den,spesiellt om det er eldre litt "uvanlige" biler også... utrolig hva de har/kan skaffe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 30, 2009 Jeg har alltid hatt god erfaring med Triconor i Oslo. Støtter denne, meget flinke folk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 30, 2009 Det er ikke så ofte dette spørsmålet dukker opp hos våre kunder, men nå fikk jeg et spørsmål i går så da tenkte jeg det beste stedet å spørre var her. Jeg er innteressert i et firma som har lang erfaring og som har godt rykte på seg. Pris er ikke så veldig viktig, bare jeg får gjort en god jobb. Det er ikke noe stas å måtte bytte en starter i en båt hvor du må omtrent ta ut motoren for å få byttet starter;) Hvorfor ikke spørre BEMA...de har jo et stort utvalg i allerede overhalte og/eller nye startere og dynamoer...da slipper du i hvert fall ventetid. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...