Hvor får man overhalt dynamo/starter.

Anbefalte innlegg

Det er ikke så ofte dette spørsmålet dukker opp hos våre kunder, men nå fikk jeg et spørsmål i går så da tenkte jeg det beste stedet å spørre var her.

Jeg er innteressert i et firma som har lang erfaring og som har godt rykte på seg. Pris er ikke så veldig viktig, bare jeg får gjort en god jobb. Det er ikke noe stas å måtte bytte en starter i en båt hvor du må omtrent ta ut motoren for å få byttet starter;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har alltid hatt god erfaring med Triconor i Oslo.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Asker Diesel Elektro kanskje?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Støtter den,spesiellt om det er eldre litt "uvanlige" biler også... utrolig hva de har/kan skaffe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Støtter denne, meget flinke folk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ikke så ofte dette spørsmålet dukker opp hos våre kunder, men nå fikk jeg et spørsmål i går så da tenkte jeg det beste stedet å spørre var her.

Jeg er innteressert i et firma som har lang erfaring og som har godt rykte på seg. Pris er ikke så veldig viktig, bare jeg får gjort en god jobb. Det er ikke noe stas å måtte bytte en starter i en båt hvor du må omtrent ta ut motoren for å få byttet starter;)

Hvorfor ikke spørre BEMA...de har jo et stort utvalg i allerede overhalte og/eller nye startere og dynamoer...da slipper du i hvert fall ventetid.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.