#1 Skrevet Juli 30, 2009 Jeg holder på å skal handle meg en 3" downpipe til S3'en, men det er ikke så enkelt å finne... Jeg kom over en downpipe fra 42 Draft Designs til TT 225hk quattro. Vil denne passe til min S3 210hk? Mener jeg har hørt at 225hk TT har en annen flens på turboen, men vet ikke helt om det stemmer... Her er link til downpipen: http://www.42draftdesigns.com/categories/products/tt225downpipe.htm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 31, 2009 Ingen som vet noe her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 31, 2009 Ja det skal passe. Men bruk heller penger på et nytt turbokit 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 31, 2009 Ja det skal passe. Men bruk heller penger på et nytt turbokit Takk:) Hvordan fant du ut at det skal passe? Hehe, jeg skulle mer enn gjerne kjøpt meg et nytt turbo kit, men derssverre så koster det mer enn jeg tar meg råd til akkurat nå Dessuten er det en del andre ting som blir prioritert før motor akkurat nå, understell og bremser først (etter at eksosen er på plass da:)) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...