#1 Skrevet Juli 30, 2009 Broren min sin 2002 A6 2.5tdi Avant kom med et snodig problem mens de var på ferie. Plutselig mens han kjørte så gikk det venstre bakvinduet ned av seg selv. Broren min kjørte det opp igjen, men det gikk rett ned igjen. Dette skjedde et par-tre ganger, så var det dødt i åpen stilling. Han prøvde så å stoppe bilen og låse bilen med nøkkelen og holde nøkkelen vridd til høyre slik at alle vinduer gikk igjen av seg selv. Og da gikk vinduet igjen. Neste dag, 2min etter han hadde begynt å kjøre gikk vinduet ned igjen av seg selv. Samme historien gjentok seg, bortsett fra at denne gangen funket det ikke å kjøre det opp med nøkkelen. Dro på Audi i Sverige som utviste tidenes dårligste service, de ante ikke hva det kunne være og kunne heller ikke hjelpe ham for om 3 mnd. "Skal jeg kjøre hjem til Norge med åpent vindu" spurte broren min, hvorpå kundebehandler bare trakk på skuldrene. Han ringte Møller Tromsø som tipset om å "nulle ut" ved hjelp av å ta ut et par sikringer og sette dem inn igjen. Men de heller hadde ikke opplevd dette før, og visste verken hva det var eller hvordan fikse. Ved hjelp av sikringene fikk han opp vinduet, hvorpå han dro ut kontakten i dørkarmen til den døra som hadde vindusproblem. Så nå kjører han rundt uten at noe i v.bakdør fungerer... Noen som har vært borti noe lignende, og har tips? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 30, 2009 Irring i noe elektronikk eller defekt vindusheis? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 30, 2009 kan og være bryteren på døra som lager sånt krøll. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 30, 2009 Brudd i ledningene som går inn til døra ved gummimuffa kan og være lurt å sjekke ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 30, 2009 Komfort enheten (som ligger under førersetet) er et kjent problem på disse, kan være den. Ligger praktisk til for å samle opp fuktighet, så du er sikker på at kontaktene begynner å irre Mange som har kommet til åpne vinduer på høyfjellet (i snøkaos...) Sjekk den også VCDS scanning bruker ofte å avsløre de feilene... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...