Anbefalte innlegg

hvor mye skal den orgianle ladetrykkmåleren på computern vise? 1,9? kommer i dag ikke 0ver 1,1\1,2,

koblet på en turbotrykkmåler for å se hvor mye den lader, den kom såvidt over 0,5:/ skal da lase mere en det ? hva er galt?

 

her er en teining av hvor jeg koblet på slangen til måleren, veiser måleren feil vist jeg kobler den der?

IMG_0957turbo.jpg

på slangen som går fra nede ved turboen å følger insugsrøret å går inn på innsuget

 

noen som kan hjelpe meg? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den går i nødmodus da.. Min ladet ikke mer enn det og jeg byttet plugger,kabler, rotor og fordeler lokk. Så ble den frisk som en fisk igjen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok:)bilen fjusker av og til, å av å till lader den som den skal, kan ikke være lmm eller n75 eller noe altså?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det noen andre som har noen løsning på det? har ikke kjørt mange km siden sist jeg byttet plugger

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekk N75 om den kan "fuske".. MEn høres ut som et typisk tenningsproblem. Evt bankesensorer.. Kjøre VAGCOm så ser du om bankesensora er hele, og du kan teste N75

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok:) skal prøve det:) bynder på jobb nå så får se på det når jeg får tid:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har ikke fått gjort noe med problemet enda men problemet er der fortsatt, av og till så stopper bilen vist jeg trykker in clutchen å for å gire, av og til(sjeldent) så får jeg ladet over 0,5b men di gangene så fjusker den å går veldig rykkete

 

noen som har no mer info å komme med om problemet?

 

:) takker for svar

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekka slangene som går inn på N75? Spes den som går til westageten, da den blir varm og kald hele tiden og kan sprekke..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rotor, fordeler og kabler... Eller N75.. Høres akkurat ut som min. Hvis du ikke har fått gjort noe med det, så er det ikke så rart at problemet fortsatt er der vel? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe:P men glemte å si at bilen stopper av og til når man kjører å du clutcher å lignende:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe:P men glemte å si at bilen stopper av og til når man kjører å du clutcher å lignende:)

 

Det kan være vacumlekk et sted... Skjedde det på meg også en gang;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok:) har demontert lmm n75 å resirk nå lmm var meget skitten(oljete) den er rensket med lmm rense spray, er det noen måte jeg kan sjekke om n75 er i orden?:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok:) har demontert lmm n75 å resirk nå lmm var meget skitten(oljete) den er rensket med lmm rense spray, er det noen måte jeg kan sjekke om n75 er i orden?:)

 

Sett 12volt på den og se om den klikker... Eller... Ta en prøvetur uten N75... Da skal du få ladetrykk ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal ikke n75 n klikke når du slår på tenninga? jeg koblet på den 12v strøm fra en annen plass å da klikket den men hører ikke noe når jeg setter i kontakta å slår på tenning.

 

hmm

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har vert ute med bilen nå, ser ut til den lader 0,9 på en ekstern lade trykk måler:) men bilen kutter litt når men gir på fortsatt, hva kan dette skyldes?

 

men skal ikke n75 gi klikke lyd når den står i kontakta å man slår på tenning?

 

:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

0.9... Er den chippet da? Orginalt er 0.7.. Fortsatt... rotor,fordelerlokk, kabler og plugger...

Og mener den skal klikke når man slår på tenninga ja.. Bare få en til å kjenne på den når du skrur på tenninga

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sikker ? tror selv 2,2 20v 3b skal lade 0,9 orginalt, hmm

 

når jeg koblet på 12v fra en plass klikket den men hørte ingen ting nå jeg slo på tenninga, men skal prøve å kjenne på den:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekk evt sikringer..

 

Min var HELT lik i oppførsel som din.. Jeg byttet bare tenningsdelene så gikk den fra å lade 0.5-0.8 og opp til 1.6.. Med chip da så klart..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sjekket sikringene men ingen var gåen.. skal se på tenn kabler å sånn i morgen:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.