Photoshop? Brock på Passat 3bg

Anbefalte innlegg

Hei.

Noen som vil ta på seg å prøve på noen Brock B1 felger og B4 felger på min Passat? Tenker på de med kant, 8.5x17" frem og 10x17" bak, både B1 og B4. Veeeeldig usikker på felgvalg..Gjerne med mer senk, og "tona" frontlykter. Kommer med bedre bilde imorgenkveld, etter bilen er henta..Hvis dere vil ha et bedre bilde.

Legger ved et dårlig bilde av bilen.

73_-1957634228.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Legg ut noen bedre og større bilder, så skal jeg fikse det for deg ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Legg ut noen bedre og større bilder, så skal jeg fikse det for deg ;)
Eneste bildet jeg har pdd. Kommer bedre bilder imorgen:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har jo bilde over her da...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men trenger et shop av min med B4 på også, så det blir litt enklere å velge..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joda, men om du ser vinklene på bilene, så er det ikke så veldig enkelt å bare dra felgene fra den ene over på den andre.. Må ha lik vinkel om det skal bli bra ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

B1 får du kun i 17", så med mindre du skal smellen bilen helt i bakken som Morten sin over, bør du velge B4. B1 passer bra på A4 som er litt mindre.

Det er lettere å få hjelp hvis du tar jobben med å finne riktig vinkel på hjula selv :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

B1 får du kun i 17", så med mindre du skal smellen bilen helt i bakken som Morten sin over, bør du velge B4. B1 passer bra på A4 som er litt mindre.

Det er lettere å få hjelp hvis du tar jobben med å finne riktig vinkel på hjula selv :)

Bilen skal vell bli en asfaltbil, hvis det blir Brock felg ja. Da det er 17" trenger jeg å senke den mye for å fyllt hjulbuene..Var innom Martin idag og så på felgene, og de frister noe jævlig:S

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her kommer det bilder av bilen..

DSC_0136_.jpg

DSC_0127.jpg

DSC_0121-1.jpg

Har flere fra forskjellige vinkler, så om dere trenger det så rop ut..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjerne får nedre del i samme farge som bilen også, "lakkere" helt ned. Fikk dette til tidligere, men husker ikke hvordan jeg gjorde det..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se det ja! Det var litt bedre bilder :) Skal prøve å mekke det til i dag.. Sjefen er tilbake på jobb, så blir ikke like lett å mekke bil da : gråter :

Skal den senkes også da eller?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøvde meg på en liten modd selv igår..Fikk Photoshop bibelen sendt ovr på PM fra Håvard:) Knall sie!! Elendig modd, første gang jeg senka en bil og første gang jeg fikk flytta over felger. Felgene ble noe store ser jeg nå, men skal prøve meg litt frem å se om det blir noe bedre..

DSC_0120 copy copy.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den ble jo ikke gal da, til å være den første :P

Et lite tips; Vær mer nøye med lasso verktøyet.. Bruk tid på å klippe ut og merkere ting, da blir resultatet fort mye bedre ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøvde meg på en liten modd selv igår..Fikk Photoshop bibelen sendt ovr på PM fra Håvard:) Knall sie!! Elendig modd, første gang jeg senka en bil og første gang jeg fikk flytta over felger. Felgene ble noe store ser jeg nå, men skal prøve meg litt frem å se om det blir noe bedre..

Du kan nok lage felgene mye mindre, siden de ikke kommer i større en 17, når jeg hadde B1 på min var den vanvittig lav under, men likevel klaring i hjulbuene, 17" blir egentli får smått på disse bilene,

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan jeg og få den bibelen? : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan nok lage felgene mye mindre, siden de ikke kommer i større en 17, når jeg hadde B1 på min var den vanvittig lav under, men likevel klaring i hjulbuene, 17" blir egentli får smått på disse bilene,
Takk Morten, var det jeg frykta:( Kan ikke ha så forbanna lav bil heller, da jeg er avhengig av å komme meg frem mange plasser samt har fartshumper ut fra gårdsplassen:( Pokker også da..Får prøve meg på 18" da..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lekte meg litt ikveld også..Fant slike felger på finn.no og tror de kunne passa fint på Passaten:) Men går det på med 235/35/19 dekk på 8.5x19" felg ET35? En kamerat har en A6 Quattro med orginal sportsunderstell, med 8.5x19" felger 235/35/19, og der har gummien tatt borti fjærbeinet og skrapa rivft i dekket:(

DSC_0136_4564 copy.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den dimmen går fint på 3BG:) tøffe hjul

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den dimmen går fint på 3BG:) tøffe hjul
Oki, fint:) Ja, tror de kunne passa bra i 19"..Da får jeg høre med NBS om de har de enda.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lekte meg litt ikveld også..Fant slike felger på finn.no og tror de kunne passa fint på Passaten:) Men går det på med 235/35/19 dekk på 8.5x19" felg ET35? En kamerat har en A6 Quattro med orginal sportsunderstell, med 8.5x19" felger 235/35/19, og der har gummien tatt borti fjærbeinet og skrapa rivft i dekket:(

Da kan jeg med sikkerhet si at han ikke har ET35 på felgene. Kjører selv A6 quattro med sportsunderstell. Jeg har 8.5x19" med ET40 skodd med 235/35-dekk og der får jeg tuppen på lillefingeren mellom dekk og fjærbein, så med ET35 kan det umulig subbe med mindre det er et vannvittig bredt 235-dekk :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da kan jeg med sikkerhet si at han ikke har ET35 på felgene. Kjører selv A6 quattro med sportsunderstell. Jeg har 8.5x19" med ET40 skodd med 235/35-dekk og der får jeg tuppen på lillefingeren mellom dekk og fjærbein, så med ET35 kan det umulig subbe med mindre det er et vannvittig bredt 235-dekk :)
Skal høre med ham jeg. Mener på A6 4b, og ikke C4..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal høre med ham jeg. Mener på A6 4b, og ikke C4..

Avataren min er min gamle C4, men er 4b'n jeg kjører nå som jeg sikter til :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.