#1 Skrevet Juli 30, 2009 Som overskriften sier. Hvor får jeg kjøpt dette til en ikke alt for dyr penge? Skaffer møller dette? Mvh Tommy ( Flytt om den er plassert på feil plass! ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 30, 2009 http://www.oldaudiparts.com/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 30, 2009 Takk for linken! Noen som har erfaringer derfra? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 30, 2009 Flere av de orginale øvre listene har gått ut av møllers sortimang. Mvh Leif 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 30, 2009 jeg har bestilt fra old audiparts. og ser bra ut de listene. eneste jeg hadde noe å utsette på var et den lista helt forann, audi merket var limt på og det satt litt langt ut. men da er jeg litt pirkete også. til prisen så er dem gull 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 30, 2009 Takk for svar! Da kan jeg bestille derfra en kveld! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...