#1 Skrevet Juli 30, 2009 Enn kompis har enn golf 4, og ønsker å få det lille speilet på begge sider. Noen som har noen erfaringer med hvor kjøpe dette? Titta litt på ebay.co.uk, regner med enn må til england for å finne slikt? Men var veldig usikker på om de var store eller små de som kom opp da jeg søkte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 30, 2009 http://www.cult-society.com/frameset.asp?site=company 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 30, 2009 Takk takk, men dette blir vel ombygingskit? Bør vel kanskje kunne gå ann å bare kjøpe enn orginal engelsk speiel? Skal det ikke være motsatt da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 30, 2009 Var et gruppekjøp på dette en gang - jeg handlet inn alt da - fikk det lakket også men solgt bilen før det ble montert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 30, 2009 tmtuning.com har dette om jeg ikke husker helt feil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 30, 2009 jeg kjøpte til cupraen min på ebay sånn at jeg har to små speil ser så mye bedre ut kom på rundt 800kr med frakt for komplett speil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...