#1 Skrevet Desember 28, 2004 Tenkte å skaffe meg en chromelist til grillen som er under skiltet i samme stil som den som er rundt grillen på panseret. Tenkte på noe lignende den som er på faceliften. Har lett en del rundt på nett, men finner ikke noen som selger noe sånt. Er det noen som vet hvor jeg kan finne dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 28, 2004 Tenkte å skaffe meg en chromelist til grillen som er under skiltet i samme stil som den som er rundt grillen på panseret. Tenkte på noe lignende den som er på faceliften. Har lett en del rundt på nett, men finner ikke noen som selger noe sånt. Er det noen som vet hvor jeg kan finne dette? Du finner det hos: http://www.chrom-tuning.com Koster 19,90 Euro + frakt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 29, 2004 Takker, det var akkurat det jeg lette etter. Får prøve å bestille der, selv om tysken min er heller dårlig... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 29, 2004 Selger komplett grill med cromkant på Norskbildelsenter, ikke langt å reise ditt. men koster jo ca 1000,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...