#1 Skrevet Juli 30, 2009 (endret) Audi A3 2001 3dørs Har seg sån at når du klapper igjen døra så skal lyset forsvinne, men på denne bilen så blinker taklyset og alle lysene i selve dørene selv om døra er igjen. noen ganger forsvinner det og noen gang så registrer den ikke at døren er igjenn i det heletatt.... av en eller annen grunn, så er dette som regel på morgenen, men kan ha noe med at dørene er blitt brukt ltt uttover dagen... Bynner og bli litt lei av og stå og åpne/lukke døra 100 ganger når eg skal gå inn på jobb for og få vekk lyset. Hva er galt?????????? Prøvde og finne lignende problem på forumet men fant ikke noe enda.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 31, 2009 slår det seg ikke av etter noen minutter heller da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 31, 2009 Høres ut som microbryteren som sitter i dørlåsen er gåen.... Har noe av det samme på min golf 02, men der går ikke lyse på selv om døra er åpen. Løsning vil jeg tro er å bytte dørlåsen.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 31, 2009 (endret) Sjekk ledningsfløring mellom a-stolpe og dør. evt skifte dørlåsen. Har du vag com kan du kjøre måleverdiblokk å se hvilken stilling bryteren befinner seg i. 99% av tilfellene er det dørlåsen som må skiftes, så skal du gamble ville jeg skifta den. Hjelper det ikke å slå av kupé lyset så lenge da? så du slipper å åpne/lukke 100ganger før du forlater bilen,. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 31, 2009 lyset kommer på når døra er åpen ja, ikke noe problem. om jeg slår av taklyset så blinker jo fortsatt lyset under døra og på bakkant av døra samt di småe leselysan i taket og. bare det store som går av da,. står og blinker til bilen er tom for strøm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 31, 2009 Sjekk også kabling og komfortmodul (hvis denne ligger i gulvet på disse bilene også). Hadde hatt fuktighet på min og det hadde dannet irr på 3 av pinnene i kontakten til modulen. Det gav til tider funky resultater og jeg kan tenke meg at dårlig kontakt til modulen kan få styringen til lysene til å gå amokk. Verdt å sjekke ihvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 1, 2009 ja det kan eg gjøre. må av me alt uansett for og legge kabler til høytalerne og diverse=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...