#1 Skrevet Juli 30, 2009 fant en på denne siden http://ghostextreme.no/catalog/index.php?cPath=3703_7596_3751_6994 men står audi 100-a6 s4 og s6 ? er ikke a6 og s biler forskjellige? noen som veit om denne eller hvor man kan få tak i en kjapt til en grei pris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 31, 2009 http://www.streetdesign.no/?id=785 Anbefaller streetdesign.no! Kenth og Tor har en utrolig god service. Jeg har i allefall god erfaring med de! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 31, 2009 hvordan kan den koste 6400 kr der og 3000 kroner på det andre stedet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 31, 2009 Sannsynligvis fordi det der er en hel fanger, og ikke en add-on. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 31, 2009 Streetdesign fangeren er fra Rieger - Den passer nok rett på Den andre står det ikke hvem som har produsert . Jeg har fått alt fra streetdesign å det passer rett på men når det er over 3000 kr så bør du sende dem en epost med link til den andre siden så får du nok en bedre pris 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 31, 2009 superstyling.no har også til 3500 kr sendte de en forespørsel for over 1,5 uke siden og har ikke hørt noe enda ikke noe telefon nummer til de som funker heller. arg hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 1, 2009 superstyling.no - ikke for å kritisere bedriften sitt navn eller bedriften selv. Men det hørtes bare latterlig ut.. SUPER styling 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 1, 2009 hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 1, 2009 Jeg kjøpte på NBS. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 2, 2009 hva ga du for den der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 2, 2009 Her : http://maxam-tuning.com/catalog/default.php?cPath=52_33_96 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 2, 2009 (endret) Mener jeg havnet på ca 20 000 ferdig montert og lakkert. Frontfanger. Bakfanger. Sideskjørt. Øyelokk. Edit. Dette er da Seidel sitt kit. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 2, 2009 maxam sin er bare et deksel, du må plaste og lime og tilpasse ALT for og få den til og passe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 19, 2009 (endret) Har vel en liggende og støve nede i kjelleren.... Skal legge den ut om 2 min... NBS delenummer 07686-0020 Men mulig denne har gått ut av prod.... Er LEEENGE siden jeg kjøpte denne... ubrukt, umontert... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...