#1 Skrevet Juli 30, 2009 noen som vet va motstanden skal være på coilene på en ann motor?? eller et annet lurt triks for og finne den som fjusker.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 30, 2009 henger meg på.. finne ut hvem som er gåen(e) lurer jeg også på.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 30, 2009 nappe ut kontakten til en og en dyse om de står i en motor som går 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 31, 2009 nappe ut kontakten til en og en dyse om de står i en motor som går Hvis coilene ikke kuker før de får litt motstand da.. min går noenlunde normalt til jeg får litt trykk!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 31, 2009 Hvis coilene ikke kuker før de får litt motstand da.. min går noenlunde normalt til jeg får litt trykk!! samme hær.. litt vanskelig og nappe av ledninger da:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...