#1 Skrevet Juli 30, 2009 har et lite spørsmål her.. var på service for 14 dager siden og der ble det listet opp flere merknader, blandt annet at vacumslangen til bensintrykksregulatoren var dårlig. noen dager senere får jeg opp en lampe i speedometret, som etter en titt i instruksjonsboka viste seg å være motorelektronikk feil. var å fikk koblet på vagcom og leste ut feilkoder, der sto det at en lambda sonde som var problemet. så det jeg lurer på da er om vacumslangen til bensintrykksregulatoren som er synderen her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 31, 2009 har et lite spørsmål her.. var på service for 14 dager siden og der ble det listet opp flere merknader, blandt annet at vacumslangen til bensintrykksregulatoren var dårlig. noen dager senere får jeg opp en lampe i speedometret, som etter en titt i instruksjonsboka viste seg å være motorelektronikk feil. var å fikk koblet på vagcom og leste ut feilkoder, der sto det at en lambda sonde som var problemet. så det jeg lurer på da er om vacumslangen til bensintrykksregulatoren som er synderen her? Skjekk på wiki sidene til RossTech. Der står mulige feilkilder og forslag til feilretting. At lamdaen er gåen/viser gale verdier så kan feilen være for fet/mager blanding og motorstyringen går i nødmodus. Ps. har ikke linken til siden på denne pc-en. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 31, 2009 Skjekk på wiki sidene til RossTech. Der står mulige feilkilder og forslag til feilretting.At lamdaen er gåen/viser gale verdier så kan feilen være for fet/mager blanding og motorstyringen går i nødmodus. Ps. har ikke linken til siden på denne pc-en. ok. for feilkodene som ble lest ut så sto det at: cylinderrække 1 - blandingsadaption : system for mager, det samme sto på sylinder rekke 2.. + at den feilen på lambda sonden var periodisk... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...