#1 Skrevet Juli 30, 2009 En kompis har en 1998-mod Passat 3B hvor støtfanger, ene skjermen og panser må byttes etter et lite sammenstøt med annen bil. Han vurderer å selge denne til meg da han ikke vet om han orker fikse den opp, så kan jeg få meg enda et prosjekt... Jeg lurer da på om det går an å bygge om fronten til en 3BG? Med panser, skjermer, lykter og støtfanger? Dette da uten større modifikasjoner - tenker mer på om det er mer eller mindre bolt-on? Kunne blitt litt kult da denne er i en vinrød farge som jeg ikke tror kom på 3BG, så den hadde blitt litt one-off. Med svarte lister, rails, grill, speil, masse senk og 20" mine modifisert i svart og vinrødt kunne det sikkert blitt ei litt kul kjerre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 14, 2010 jeg lurer selv også på om dette passer.. noen som vet?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 14, 2010 det er gjordt før og visst jeg ikke husker feil er det ikke så alt for store modifikasjonene som må til. er jo en annen frontbjelke på 3b kontra 3bg. men denne lar seg jo også modifisere. helt bolt-on er det noe ikke men med litt finger ferdigheter så lar det seg nok gjøre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...