#76 Skrevet Juni 15, 2005 Audi Racing With Seberg & Jørgensen Ønsker og ligge i forkant av utviklingen, derfor sattser vi på fornybarebrensler Og vill være med i kampen om mindre forurensning og for ett bedere miljø derfor satser vi på miljøvenlig drivstoff (Etanol) Som alle vet er det kun snakk om tid før Oljen i Nordsjøen er brukt opp. Fornybar brenselsenergi tvinger seg frem før eller siden. Motor for Etanol drivstoff er utviklet i samarbeid med VS Motor Mindre utslipp Mere Power 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#77 Skrevet Juni 15, 2005 Er det det samme som E85 ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#78 Skrevet Juni 15, 2005 Audi Racing With Seberg & Jørgensen Ønsker og ligge i forkant av utviklingen, derfor sattser vi på fornybarebrensler Og vill være med i kampen om mindre forurensning og for ett bedere miljø derfor satser vi på miljøvenlig drivstoff (Etanol) Som alle vet er det kun snakk om tid før Oljen i Nordsjøen er brukt opp. Fornybar brenselsenergi tvinger seg frem før eller siden. Motor for Etanol drivstoff er utviklet i samarbeid med VS Motor Mindre utslipp Mere Power Ser nesten ut som føreren har vært litt påvirket av etanol da han planla sporvalget og gitt Bra dere tenker på miljøet, regner med dere kommer til å dra til regnskogen og plante nye trær for å gjøre opp for gamle synder også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#79 Skrevet Juni 15, 2005 Ser nesten ut som føreren har vært litt påvirket av etanol da han planla sporvalget og gitt Bra dere tenker på miljøet, regner med dere kommer til å dra til regnskogen og plante nye trær for å gjøre opp for gamle synder også. Jeg tar med ett par epletrær 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#80 Skrevet Juni 15, 2005 Er det det samme som E85 ? Flexsifuel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#81 Skrevet September 13, 2005 Oppdatering til Rudskogen Sept 16/18 Gatebil. Etter test kjøring på Dokka Vinjarmoen Rallycrossbane fungerer nå alt som det skal. Sattser på og justere opp motoren til max i løpet av helga?? vil gleder oss.Og håper det kommer mange fra VW Audi klubben i september det er meldt fint vær Vedlagt er bilen som kommer til neste år 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#82 Skrevet September 13, 2005 Sånn var denn for 13 år siden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#83 Skrevet September 13, 2005 Og hvis noen lurte så funker den røde Seberg-Jørgensen S2'n skikkelig bra. Mer er det ikke å si om den saken Sitat fra passasjer på Vinjarmoen som også har verst S2: "Fy f..n, den S2'n der går jo til og med den veien du svinger i stedet for rett fram"! Frode: Nå har du lagt lista, så nå skal vi ikke høre det en sesong til at den "gule S2'n kommer til neste år". Og forresten, er den gul enda? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#84 Skrevet September 13, 2005 Frode: Nå har du lagt lista, så nå skal vi ikke høre det en sesong til at den "gule S2'n kommer til neste år". Og forresten, er den gul enda? Da er det bare og stille til dugnad så blir vi ferdige (Det kom en kar og lurte på når vi kommer med begge bilene) det var jo bare skru en uke eller 2 ?? Arbeidstid Rød bil till og med 2005 ca 1380 timer Rest arbeid s2 Gul ( Sølv) ca 600 timer Selvfølgelig er dette delt på flere personer, men jeg lover og gjøre mitt beste for og få alt klart til 2006 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#85 Skrevet September 13, 2005 Etanol gutter Etanol Er det flere som kjører på dette ??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#86 Skrevet September 13, 2005 Hadde jeg bodd nærmere Frode skulle jeg tatt med meg verktøykassa å hjulpet til å skrudd!! Team Seberg/Jørgensen er det bare å ta av seg hatten å bøye seg i støvet for 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#87 Skrevet September 13, 2005 Etanol gutter Etanol Er det flere som kjører på dette ??? hva skal egentlig til for aa kjore paa dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#88 Skrevet September 13, 2005 stiller gjerne opp med verktøykiste hvis jeg får sitte på noen runder på rudskogen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#89 Skrevet September 13, 2005 Oppdatering til Rudskogen Sept 16/18 Gatebil.Etter test kjøring på Dokka Vinjarmoen Rallycrossbane fungerer nå alt som det skal. Sattser på og justere opp motoren til max i løpet av helga?? vil gleder oss.Og håper det kommer mange fra VW Audi klubben i september det er meldt fint vær Kommer, kommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#90 Skrevet September 13, 2005 Og regner med dere stiller på ACR til neste år..... Pr. dags dato ingen EU godkjent gatebil med oblater og skilter som kjører raskere en Team RMS Racing.. Blir en spennende 2006 sesong... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#91 Skrevet September 13, 2005 Med alle dere som skal ta med verktøy for å hjelpe til å skru, så passer det fint at Frode nettopp har bygd på huset for da har han sikkert sengeplass til alle som vil hjelpe til Jim: Er jeg dum eller noe, jeg tar ikke helt hvem/hva Team RMS Racing er..? Og det er vel en stund siden Seberg/Jørgensen kjørte rundt m skilter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#92 Skrevet September 13, 2005 Med alle dere som skal ta med verktøy for å hjelpe til å skru, så passer det fint at Frode nettopp har bygd på huset for da har han sikkert sengeplass til alle som vil hjelpe til Jim: Er jeg dum eller noe, jeg tar ikke helt hvem/hva Team RMS Racing er..? Og det er vel en stund siden Seberg/Jørgensen kjørte rundt m skilter Team RMS er vel de som har rundetid-rekorden på ACR hvis jeg ikke tar helt feil En eller annen Lotus-dings 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#93 Skrevet September 13, 2005 Stemmer bra det Pål.. http://www.rmsracing.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#94 Skrevet September 13, 2005 Stemmer bra det Pål..http://www.rmsracing.no Den siden virka ikke så bra akkurat 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#95 Skrevet September 13, 2005 Manglet et - strek... http://www.rms-racing.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#96 Skrevet September 13, 2005 Det hjalp! Frode: Takk for lånet av tråden din. Ønsker lykke til til helga. Husk på at på søndag er det bare å justere opp ladetrykket maks, siste treffet i år så da skal det brukes med respekt, ikke respekt for utstyr, men for publikum Gi gass 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#97 Skrevet September 13, 2005 sist jeg saa en lotus paa bane var paa vaaler med en gammel sport quattro i hekken. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#98 Skrevet September 14, 2005 Og regner med dere stiller på ACR til neste år..... Pr. dags dato ingen EU godkjent gatebil med oblater og skilter som kjører raskere en Team RMS Racing.. Blir en spennende 2006 sesong... Ok skal legge inn Artic på kalendern 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#99 Skrevet September 14, 2005 Ok skal legge inn Artic på kalendern Skulle egentlig sende deg en innbydelse til bakkeløp her i Ålesund men det kræsja jo såklart med Gatebil. Men til neste år satser jeg på du dukker opp her i Ålesund. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#100 Skrevet September 14, 2005 Skulle egentlig sende deg en innbydelse til bakkeløp her i Ålesund men det kræsja jo såklart med Gatebil. Men til neste år satser jeg på du dukker opp her i Ålesund. Ja, ta deg for all del entur til Ålesund! Da får du iallefall MIN oppmerksomhet, hehe! Det ville vært heeelmax.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...