#26 Skrevet Januar 4, 2005 Vet det var målt under mappingen,tror det var veldig lite trykktap før og etter ifølge Jon anders og Tor Øyvind.Har desverre klart å trykke inn det bakerste registeret etter et ublidt møte med en dump.Er jo veldig uheldig da dette sikkert har gått utover flow`en,skal derfor bytte til et stort register.Håper det blir plass til noe alla`det du/dere har på det nye. Takk for mye god info.greit å prøve noe som andre har lykkes med. Mvh Robert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Januar 5, 2005 Vet det var målt under mappingen,tror det var veldig lite trykktap før og etter ifølge Jon anders og Tor Øyvind.Har desverre klart å trykke inn det bakersteregisteret etter et ublidt møte med en dump.Er jo veldig uheldig da dette sikkert har gått utover flow`en,skal derfor bytte til et stort register.Håper det blir plass til noe alla`det du/dere har på det nye. Takk for mye god info.greit å prøve noe som andre har lykkes med. Mvh Robert Stå på og lykke til med prosjektet. MVH Frode 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Januar 5, 2005 Oppgradering 2005 Klasse Gatebil Racing E Ny motor 582 BHP @7800 rpm 624 Nm @ 5700 rpm Nytt understell Vekt 1170 kg Dette blir rått Frode! Gleder meg til å se deg på Gatebil Racing Extreme! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Januar 6, 2005 Dette blir rått Frode!Gleder meg til å se deg på Gatebil Racing Extreme! Synd du ikke kune bli med på Bremse dagen Vi for se om det kan bli en anledning senere. Frode 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Januar 6, 2005 Synd du ikke kune bli med på Bremse dagenVi for se om det kan bli en anledning senere. Jeg blir gjerne med på Gasse-dagen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Januar 6, 2005 "Gerakasse Audi Imsa 62/38 Splitt 6 trins." Har alltid lurt på hvordan du har klar å ligge breit i alle svinger med quattro. denne fordelinga hjelper vel litt!? uansett råe biler og brutal kjøring!! er deg og leif nilsen i s1 som etter min mening viser råest kjøring på treffa!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Januar 6, 2005 "Gerakasse Audi Imsa 62/38 Splitt 6 trins." Har alltid lurt på hvordan du har klar å ligge breit i alle svinger med quattro. denne fordelinga hjelper vel litt!? uansett råe biler og brutal kjøring!! er deg og leif nilsen i s1 som etter min mening viser råest kjøring på treffa!!!! Kan ligge breit med alle quattro-biler har du nok power Å det har Frode og Jarle nok av i sine biler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Januar 7, 2005 633 bhp @ 6400 rpm728 nm @ 6100 rpm 2,3 bar lade trykk Bilen ble aldri kjørt med mere en 2,0 bar og ca 580 bhp og 630 nm. Desverre var intercooler for liten og innsugstempen ble for høy (Rudskogen 94 grader ) så bilen har aldri gått for full blås. Håper vi har løst dette på den nye motoren. Hva skjer her a Frode. Tar du bladet fra munnen og forteller alle alt... Takk for all hjelp hittil. Er meget fornøyd. Søndag er det ny dag med prøveskilter, skal justere hjulevinkler da. Blir spennende å se. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Januar 7, 2005 Kan ikke si annet enn at jeg gleder meg til å se bila dine i aksjon igjen Frode, begynner å røre virkelig på seg nå Keep up the good work 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Januar 13, 2005 Fra begynelse til slutt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Januar 13, 2005 Fra begynelse til slutt Mere arbeid 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Januar 13, 2005 Mere arbeid Nå er det bare 600 timer i gjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Januar 13, 2005 gleder meg til å se den i action på våler og rudskogen til sommeren/høsten... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Januar 13, 2005 dette bredde kit'et, hvem har? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Januar 14, 2005 Det er ikke noe bredde kit. dette er et audi motorsport chassi, tidliger brukt i rallycross av tommy kristofferson (hvis jeg har skjønt ting riktig hvertfall.) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Januar 14, 2005 forstått det som at dette er kit-car kit, altså ala Golf IVen til tresko Hans... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Januar 14, 2005 Hei Frode....godt nytt år. Dette blir bare enda råere og råere...skal bli en nytelse å se bilene i aksjon når de blir ferdig. Lykke til videre med byggingen... Snakkes nok om ikke så lenge... PS...fortsett å legg inn bilder av fremgangen...men pass på så ikke Trond sniker seg foran linsen igjen...;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Januar 14, 2005 PS...fortsett å legg inn bilder av fremgangen...men pass på så ikke Trond sniker seg foran linsen igjen...;-) Det skal jeg passe på Bilder kommer etter hvert som vi blir ferdige Frode 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Mars 14, 2005 God påske 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Mars 14, 2005 God påske ja! Men vil ikke den turboen der slå i framskjermen? Eller går det AKKURAT? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Mars 14, 2005 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet Mars 14, 2005 God påske ja! Men vil ikke den turboen der slå i framskjermen? Eller går det AKKURAT? Inner kjermen er fjernet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet Mars 14, 2005 Men det er vel fortsatt på det berømte håret? Blir hvertfall spennende å se på Rudskogen når den tid kommer, eller får dere ikke kjøre på VACN treff der, kun Gatebil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet Mars 14, 2005 Men det er vel fortsatt på det berømte håret? Blir hvertfall spennende å se på Rudskogen når den tid kommer, eller får dere ikke kjøre på VACN treff der, kun Gatebil? Vi satser på og kjøre på vw audi rudskogen vi sliter litt med støy vi ligger rundt 100 db full last / 95 4500 rpm målt etter NBF sine krav 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet Mars 14, 2005 Vi satser på og kjøre på vw audi rudskogen vi sliter litt med støy vi ligger rundt 100 db full last / 95 4500 rpm målt etter NBF sine krav La med feil bilde 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...