Anbefalte innlegg

Vet det var målt under mappingen,tror det var veldig lite trykktap før og etter ifølge Jon anders og Tor Øyvind.Har desverre klart å trykke inn det bakerste

registeret etter et ublidt møte med en dump.Er jo veldig uheldig da dette sikkert har gått utover flow`en,skal derfor bytte til et stort register.Håper det blir plass til noe alla`det du/dere har på det nye.

Takk for mye god info.greit å prøve noe som andre har lykkes med.:)

Mvh Robert

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet det var målt under mappingen,tror det var veldig lite trykktap før og etter ifølge Jon anders og Tor Øyvind.Har desverre klart å trykke inn det bakerste

registeret etter et ublidt møte med en dump.Er jo veldig uheldig da dette sikkert har gått utover flow`en,skal derfor bytte til et stort register.Håper det blir plass til noe alla`det du/dere har på det nye.

Takk for mye god info.greit å prøve noe som andre har lykkes med.:)

Mvh Robert

Stå på og lykke til med prosjektet.

 

MVH

Frode

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oppgradering 2005

Klasse Gatebil Racing E

Ny motor

582 BHP @7800 rpm

624 Nm @ 5700 rpm

Nytt understell

Vekt 1170 kg

:)

 

Dette blir rått Frode!

Gleder meg til å se deg på Gatebil Racing Extreme!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette blir rått Frode!

Gleder meg til å se deg på Gatebil Racing Extreme!

 

Synd du ikke kune bli med på Bremse dagen

Vi for se om det kan bli en anledning senere.

 

:D:D:D

 

Frode

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synd du ikke kune bli med på Bremse dagen

Vi for se om det kan bli en anledning senere.

 

Jeg blir gjerne med på Gasse-dagen...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

"Gerakasse Audi Imsa 62/38 Splitt 6 trins." Har alltid lurt på hvordan du har klar å ligge breit i alle svinger med quattro. denne fordelinga hjelper vel litt!?

 

uansett råe biler og brutal kjøring!! er deg og leif nilsen i s1 som etter min mening viser råest kjøring på treffa!!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

"Gerakasse Audi Imsa 62/38 Splitt 6 trins." Har alltid lurt på hvordan du har klar å ligge breit i alle svinger med quattro. denne fordelinga hjelper vel litt!?

 

uansett råe biler og brutal kjøring!! er deg og leif nilsen i s1 som etter min mening viser råest kjøring på treffa!!!!

Kan ligge breit med alle quattro-biler har du nok power : ja : Å det har Frode og Jarle nok av i sine biler :tilber::tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

633 bhp @ 6400 rpm

728 nm @ 6100 rpm

2,3 bar lade trykk

Bilen ble aldri kjørt med mere en 2,0 bar

og ca 580 bhp og 630 nm.

 

Desverre var intercooler for liten og innsugstempen ble for høy

(Rudskogen 94 grader ) så bilen har aldri gått for full blås.

Håper vi har løst dette på den nye motoren.

 

Hva skjer her a Frode. Tar du bladet fra munnen og forteller alle alt... ;)

Takk for all hjelp hittil. Er meget fornøyd. Søndag er det ny dag med prøveskilter, skal justere hjulevinkler da. Blir spennende å se.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan ikke si annet enn at jeg gleder meg til å se bila dine i aksjon igjen Frode, begynner å røre virkelig på seg nå ;)

 

Keep up the good work :glad:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fra begynelse til slutt

 

Mere arbeid :):)

Copy of DSC00043.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mere arbeid :):)

 

Nå er det bare 600 timer i gjen : gråter :: gråter :: gråter :

Copy of DSC00050.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

gleder meg til å se den i action på våler og rudskogen til sommeren/høsten...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dette bredde kit'et, hvem har?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ikke noe bredde kit. dette er et audi motorsport chassi, tidliger brukt i rallycross av tommy kristofferson (hvis jeg har skjønt ting riktig hvertfall.)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

forstått det som at dette er kit-car kit, altså ala Golf IVen til

tresko Hans...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Frode....godt nytt år.

 

Dette blir bare enda råere og råere...skal bli en nytelse å se bilene i aksjon når de blir ferdig. Lykke til videre med byggingen...

Snakkes nok om ikke så lenge...

 

PS...fortsett å legg inn bilder av fremgangen...men pass på så ikke Trond sniker seg foran linsen igjen...;-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

PS...fortsett å legg inn bilder av fremgangen...men pass på så ikke Trond sniker seg foran linsen igjen...;-)

 

Det skal jeg passe på

 

Bilder kommer etter hvert som vi blir ferdige

 

Frode :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

God påske ja! :D

 

Men vil ikke den turboen der slå i framskjermen? Eller går det AKKURAT? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

God påske ja! :D

 

Men vil ikke den turboen der slå i framskjermen? Eller går det AKKURAT? ;)

 

Inner kjermen er fjernet. : smil :: smil :

Copy of Copy of IMG_0010.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men det er vel fortsatt på det berømte håret? :D

 

Blir hvertfall spennende å se på Rudskogen når den tid kommer,

eller får dere ikke kjøre på VACN treff der, kun Gatebil? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men det er vel fortsatt på det berømte håret? :D

 

Blir hvertfall spennende å se på Rudskogen når den tid kommer,

eller får dere ikke kjøre på VACN treff der, kun Gatebil? : klø :

 

Vi satser på og kjøre på vw audi rudskogen vi sliter litt med støy vi ligger rundt 100 db full last / 95 4500 rpm målt etter NBF sine krav : nei :: nei :

Copy of Copy of IMG_0010.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi satser på og kjøre på vw audi rudskogen vi sliter litt med støy vi ligger rundt 100 db full last / 95 4500 rpm målt etter NBF sine krav : nei :: nei :

 

La med feil bilde

Copy of Copy of DSC00086.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.