Anbefalte innlegg

Rått,rått,rått! bilen din er målet med bilen min for å si det sånn!

men specs på bremser?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rått,rått,rått! bilen din er målet med bilen min for å si det sånn!

men specs på bremser?

 

Tror Frode kan selge deg dette, bare å ringe'n på tlf 97067329. Skal ikke love deg noe, men du kan jo prøve

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne blir knall morro å se til sessongen :D

Syns nå den gikk MEGET godt i fjor også jeg da....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er mulig men har fått tak i skikkelig grom sett fra willwood nå for ganske grei pris:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kansje ikke mest men ??? : ja :: ja :

Copy of VS Motor Bremsing.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer du/dere til å lade 2bar på banetreffa (tørt føre såklart)?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer du/dere til å lade 2bar på banetreffa (tørt føre såklart)?

 

Under løps kjøring max 1,4 bar

Leke kjøring 2,0 bar

 

Kjørbarheten stiger når ladetrykket senkes i tillegg beholder man nesten samme topp effekt. Bilen blir lettere og kontrollere ut av svingene :confused:

Vi har brukt mye tid på understell. : ja :

Copy of Copy of IMG_0007.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer dere på Våler 14 August ? :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer dere på Våler 14 August ? :D

 

Dersom klubben ikke nekter oss og kjøre.

Det er jo ingen gatebil lengere : rolleyes: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Reglement er no drit..

Tenk den underholdninga det er for alle andre der ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Reglement er no drit..

Tenk den underholdninga det er for alle andre der ;)

 

Bilen har vonglisens : faint :: faint :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var da litt av en vinge : eek ::D

Har dere bygget plate under hele bilen for aerodynamikk, eller

er det kun bak dere har modifisert for dette?

 

Og den IMSA replikaen som vel bygges ved siden av der, dere skal

selv bygge opp en motor ala IMSA motoren?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper det virker :D:D

Copy of DSC00176 tunnel 2.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg likte den gamle vingen mye bedre!

Får håpe den nye vingen gjør nytten sin på andre plasser enn det estetiske da :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rått...dette ser skikkelig heftig ut karer...:D Vi gleder oss alle til å se dere i aktivitet til sommer'n...!!!

 

Hvis dere blir lei av bilen så får dere bare si ifra...jeg tar imot med ÅPNE armer...;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen updates??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen updates??

 

Joda, en liten ting å fortelle:

Bremsepapirene forteller om 580 hk på 2 bar trykk. Den gikk på 1,5 bar på lørdag, det er jo ikke noe vits i å bruke hele motoren heller.... :tilber:

 

Var vel liten tvil om hva som var raskest rundt banen (og rett fram) nå i helga : eek :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joda, en liten ting å fortelle:

Bremsepapirene forteller om 580 hk på 2 bar trykk. Den gikk på 1,5 bar på lørdag, det er jo ikke noe vits i å bruke hele motoren heller.... :tilber:

 

Var vel liten tvil om hva som var raskest rundt banen (og rett fram) nå i helga : eek :

 

Nei målet er og få mest mulig ut av lavest ladetrykk dette gir den minste termiske belastning og bilen kan kjøres på bane med full gass i over 15 runder

:o:o

Vi er meget fornøyd med hvordan bilen fungerer. Ny oppdatering er følgende

Rudskogen.

Audi 5 trins motorsport gearkasse

topp hastighet 212 km ved 8500 rpm

Med nedgiret diff 4,556 gir dette en moment økning i bilen med 11%

Motoren går nå på ca 75 % av max så vi håper vi slipper og justere opp trykket mere.

Så sant ikke Golfen skulle nerme seg betydlig. :):):)

Copy of Tøff.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Våler 1,04,12

Mål Rudskogen

1,02,00 : rolleyes: rolleyes

Copy of 239.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan du ikke heller skru ned ladetrykket enda mer? Så kanskje noen av oss vanlige dødelige har mulighet til å ankomme banketten på kvelden nogenlunde samtidig som deg og Jarle. Blir jo ikke moro å henge etter hele tida : gråter :

 

Må bare ta av meg hatten for den bilen. Ganske bra til å være budsjettbygge : klø :

 

Off-topic: Igjen 1000takk for sveisehjelp! Buret ble ikke verst til den prisen :nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fredrik:

 

hørte dere hadde vært mannsterke under sveisinga. eller dem., :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fredrik:

 

hørte dere hadde vært mannsterke under sveisinga. eller dem., :)

 

Jada, det var stilig setting i garasjen den kvelden. Christer og Frode sveisa i min bil, mens jeg bare sto og så på og fora dem m noe jeg kalte kaffe, men som dem kalte kattepiss : bråk :

 

For meg uvurderlig hjelp fra disse karene, for dette tror jeg ikke jeg skulle sveisa selv. Hadde det vært en del av forumet som het "takk til noen", så måtte jeg nok ha skrevet et par ord til dem.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.