#51 Skrevet Mars 14, 2005 Rått,rått,rått! bilen din er målet med bilen min for å si det sånn! men specs på bremser? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet Mars 14, 2005 Rått,rått,rått! bilen din er målet med bilen min for å si det sånn!men specs på bremser? Tror Frode kan selge deg dette, bare å ringe'n på tlf 97067329. Skal ikke love deg noe, men du kan jo prøve 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet Mars 14, 2005 Denne blir knall morro å se til sessongen Syns nå den gikk MEGET godt i fjor også jeg da.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet Mars 14, 2005 det er mulig men har fått tak i skikkelig grom sett fra willwood nå for ganske grei pris:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet Mars 15, 2005 Div bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet Mars 15, 2005 331/310 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet Mars 15, 2005 Kansje ikke mest men ??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet Mars 15, 2005 Kommer du/dere til å lade 2bar på banetreffa (tørt føre såklart)? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet Mars 15, 2005 Kommer du/dere til å lade 2bar på banetreffa (tørt føre såklart)? Under løps kjøring max 1,4 bar Leke kjøring 2,0 bar Kjørbarheten stiger når ladetrykket senkes i tillegg beholder man nesten samme topp effekt. Bilen blir lettere og kontrollere ut av svingene Vi har brukt mye tid på understell. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#60 Skrevet Mars 15, 2005 Kommer dere på Våler 14 August ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#61 Skrevet Mars 15, 2005 Kommer dere på Våler 14 August ? Dersom klubben ikke nekter oss og kjøre. Det er jo ingen gatebil lengere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#62 Skrevet Mars 15, 2005 Reglement er no drit.. Tenk den underholdninga det er for alle andre der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#63 Skrevet Mars 15, 2005 Reglement er no drit..Tenk den underholdninga det er for alle andre der Bilen har vonglisens 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#64 Skrevet Mars 29, 2005 Litt nytt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#65 Skrevet Mars 29, 2005 Det var da litt av en vinge Har dere bygget plate under hele bilen for aerodynamikk, eller er det kun bak dere har modifisert for dette? Og den IMSA replikaen som vel bygges ved siden av der, dere skal selv bygge opp en motor ala IMSA motoren? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#66 Skrevet Mars 29, 2005 Håper det virker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#67 Skrevet Mars 29, 2005 Jeg likte den gamle vingen mye bedre! Får håpe den nye vingen gjør nytten sin på andre plasser enn det estetiske da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#68 Skrevet April 4, 2005 Rått...dette ser skikkelig heftig ut karer... Vi gleder oss alle til å se dere i aktivitet til sommer'n...!!! Hvis dere blir lei av bilen så får dere bare si ifra...jeg tar imot med ÅPNE armer... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#69 Skrevet Mai 30, 2005 Ingen updates?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#70 Skrevet Mai 30, 2005 Ingen updates?? Joda, en liten ting å fortelle: Bremsepapirene forteller om 580 hk på 2 bar trykk. Den gikk på 1,5 bar på lørdag, det er jo ikke noe vits i å bruke hele motoren heller.... Var vel liten tvil om hva som var raskest rundt banen (og rett fram) nå i helga 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#71 Skrevet Juni 10, 2005 Joda, en liten ting å fortelle:Bremsepapirene forteller om 580 hk på 2 bar trykk. Den gikk på 1,5 bar på lørdag, det er jo ikke noe vits i å bruke hele motoren heller.... Var vel liten tvil om hva som var raskest rundt banen (og rett fram) nå i helga Nei målet er og få mest mulig ut av lavest ladetrykk dette gir den minste termiske belastning og bilen kan kjøres på bane med full gass i over 15 runder Vi er meget fornøyd med hvordan bilen fungerer. Ny oppdatering er følgende Rudskogen. Audi 5 trins motorsport gearkasse topp hastighet 212 km ved 8500 rpm Med nedgiret diff 4,556 gir dette en moment økning i bilen med 11% Motoren går nå på ca 75 % av max så vi håper vi slipper og justere opp trykket mere. Så sant ikke Golfen skulle nerme seg betydlig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#72 Skrevet Juni 10, 2005 Våler 1,04,12 Mål Rudskogen 1,02,00 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#73 Skrevet Juni 12, 2005 Kan du ikke heller skru ned ladetrykket enda mer? Så kanskje noen av oss vanlige dødelige har mulighet til å ankomme banketten på kvelden nogenlunde samtidig som deg og Jarle. Blir jo ikke moro å henge etter hele tida Må bare ta av meg hatten for den bilen. Ganske bra til å være budsjettbygge Off-topic: Igjen 1000takk for sveisehjelp! Buret ble ikke verst til den prisen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#74 Skrevet Juni 13, 2005 Fredrik: hørte dere hadde vært mannsterke under sveisinga. eller dem., 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#75 Skrevet Juni 13, 2005 Fredrik: hørte dere hadde vært mannsterke under sveisinga. eller dem., Jada, det var stilig setting i garasjen den kvelden. Christer og Frode sveisa i min bil, mens jeg bare sto og så på og fora dem m noe jeg kalte kaffe, men som dem kalte kattepiss For meg uvurderlig hjelp fra disse karene, for dette tror jeg ikke jeg skulle sveisa selv. Hadde det vært en del av forumet som het "takk til noen", så måtte jeg nok ha skrevet et par ord til dem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...