#1 Skrevet Juli 31, 2009 Er det noen som skal her eller? Må jo bli konge! Noen som vil stille ut sammen? Vi må jo vise oss her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 31, 2009 http://www.arenum.no/visartikkel.asp?art=312 Høres helt konge ut! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 31, 2009 i'm in baby:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 31, 2009 Det der høres bra ut! I'm in! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 31, 2009 samma her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 1, 2009 Tenkte meg der ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 1, 2009 Blir vel en tur å kikke der ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 2, 2009 Flere eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 2, 2009 Jeg tenkte meg en tur 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 2, 2009 Er ikke muligheter for å ordne noe stand sammen da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 2, 2009 hvem er lokallagslederen vår ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 2, 2009 Er ikke det elisabeth? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 10, 2009 Jo da det er meg leste litt på siden deres om det og det koster å ha stand men har man spesielle biler tror jeg man kan få komme inn gratis med den. Stille ut bilØnsker du å stille ut bilen din kan du sende en e-post til post@gatebil.no . I tillegg har alle mulighet til å møte opp og stille ut på utstillingsområde utenfor. De mest spesielle bilene får stå inne i hallen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 11, 2009 Må ta turen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 11, 2009 Anders: Ture innom der ilag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet August 17, 2009 Skal folk kjøre sammen utover? Tenkte ta turen, må bare skaffe meg noen klistremerker først. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet August 17, 2009 Jo da det er meg leste litt på siden deres om det og det koster å ha stand men har man spesielle biler tror jeg man kan få komme inn gratis med den. så jeg kunne kommet gratis inn ... =( ¨men duuuu E får ikke stilt ut for vacn er på østlande desværre husk ta masse bilder =) klem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet August 17, 2009 Avtale å møtes der lørdag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet August 17, 2009 Høres flott ut, bare synd jeg ikke fikk time på lakkering før til uken. Blir vel en del jobb før lørdag nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet August 17, 2009 Da var merkene på plass. Tusen takk Elisabeth 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet August 17, 2009 Eivind, ja det kan me. Alle andre: Me skulle ikje kjørt ner sammen f.eks på lørdagen litt tidligt, og lina opp så mange vw/audi som mulig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet August 19, 2009 Når satser dere på å være der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet August 19, 2009 Møtes der lørdagen eller? De av oss som skal nedover fra sunnfjord rekker ikke ferdag! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet August 19, 2009 Ja, lørdag passer fint 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet August 19, 2009 Jeg tenkte for det meste å være der på fredagen, skal senke en a4 på lørdagen.. har lånt en flyhangar på flesland, hehehe. Hvor lenge var det det var til om dagen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...