#1 Skrevet Juli 31, 2009 Nå er det toppjobb på vei og oljefiltre og pakninger er kjøpt inn og i den forbindelse kan det være greit å få byttet olje også. Men hva skal man velge? Har skjønt at det vil ikke komme et "riktig" svar her, men jeg vil se hva folk har av erfaringer og sverger til Har søkt på forumet og fikk dette opp som en "konklusjon": Tror vi satser på Castrol TWS 10w60 fullsyntetisk Fant ingen 10w50, men TWS-en skal være en bra olje. En smule dyr og fåes ikke i 4-litere men.. Vil jo gjerne ta vare på motoren best mulig. (169kr pr liter) Kan folk her si seg enige om dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 31, 2009 Slike racingoljer er ikke egnet til normal bruk, da de ofte er beregnet på f.eks. banebiler med hyppige oljeskift, ikke lengre skiftintervaller, kaldstart og lignende. Så lenge det er en helt normal motor er en helt normal helsyntetisk olje bedre og MYE billigere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 31, 2009 Det vil nå være en motor med litt kraft i, men kommer til å brukes som bruksbil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 31, 2009 Bruksbil: Agip Extra HTS 5W-40 Banekjøring: Agip Racing 10W-60 My opinion 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 18, 2012 Bumper denne. Skal bytte olje i morgen på en audi 100 10vt (bruksbil) Er det 5-40 som er og anbefale på denne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 29, 2012 For min del endte jeg opp på Biltemas helsyntet 5-50w 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...