Service samtidig med reparasjon av skade

Anbefalte innlegg

Søppelbilen rygget i meg og smadret hele fronten på Audien min i går morges. Fantastisk så mye kjeft jeg ga..

Uansett, bilen må repareres og jeg bytter til sort grill i samme slengen. Det jeg lurer på er om det kanskje er en god mulighet for å bytte registerreimen samtidig. Hele fronten må av uansett da radiatoren og mere til gikk fløyten. Kanskje jeg kan spare noen kroner på det?

Motoren er en 2005 2.0 TDI. Gått 92000km.

Noen tekniske som har noen innspill på den?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kondolerer :-(

Regner med at dette går på søppelbileiers forsikring. Da kan du jo kontakte et velrennomert verksted og forklare saken, og høre hva du vil spare på å ta registerreim (og vannpumpe) i samme slengen.

Jeg ble nylig rygget på av en buss på veien opp til Prekestolen. Små merker på bilen, men nesten 40.000kr for å reparere: A4

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sier litt om landet vi bor i...Hvor mye tror dere de skulle hatt for samme jobben i polen f.eks???

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sier litt om landet vi bor i...Hvor mye tror dere de skulle hatt for samme jobben i polen f.eks???

OT:

Hvor mye tror du de arbeiderene som hadde utført jobben hadde tjent på det?

Alt er relativt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.