#1 Skrevet Juli 31, 2009 G60 svartrøyk ved pådrag: Har søkt og lest en del på forumet og sett at dette problemet er en gjenganger, og at det har flere årsaker. Min bil har også dette problemet og jeg tror muligens jeg har lokalisert feilen til den blå temp sensoren ?!? Har den blå temp sensoren noen sammenheng med templyset i dashen og gjøre ? Dette blinker nemlig hele tiden. Har ingen eksoslekasje, vakumslangene ser helt ok ut, motoren går helt fint på tomgang og responsen er det heller ingenting å si på. Noen andre som har forslag til hva som kan være galt ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 31, 2009 Templyset er egen. Kommer signal fra ekspansjonstanken. Enten er tanken tom, føleren som er innebygget er ødelagt, eller brudd i ledningen til føleren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 31, 2009 Templyset er egen. Kommer signal fra ekspansjonstanken. Enten er tanken tom, føleren som er innebygget er ødelagt, eller brudd i ledningen til føleren Aha, da får jeg feilsøke litt på den... Får vel måle litt på de andre sensorene osv på motorstyringen også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...