Coupe vifte går bare på full guffe? Golf 2

Anbefalte innlegg

Coupe vifta på golfen min går bare på full guffe, tenkte kanskje det var vifta så var ødelagt så gidda ikkje bry meg for eg skulle ha golf 3 dashbord inni, og da skal jo den boksen byttes allikavel.

Men har bytta dashbord, og vifta nå, samme problem, vifta går bare på siste hakk, noen som vett problemet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Motstanden er defekt kanskje. Er ett lite problem dette. sitter rett over beina ved passasjeren.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bryteren eller motstanden til vifta?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er termosikringen som har gått på viftereguleringsmotstanden. Jeg lodda i ny termosikring, kosta meg vel 20-30kr og har fungert siden det (1år+) :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har et par motstander liggende, etter å ha hatt samme problem selv for en tid tilbake. send meg en PM om du vil jeg skal sende en til deg...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den motstanden alle snakker om, sitter den på vifta, eller rettare sagt der du satte stikket på? Har nemligt litt deler ligganes....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Verdt å nevne at regulatoren ryker fordi vifta er blitt treig og trekker for mye strøm. Smør opp lagrene til den sviver lettere så unngår du samme problem rett etter at du har fiksa det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Motstanden sitter på vita, bak plata som kontakten sitter i, må bare vippe den ut, så kommer den til syne :)

og er som de sier over her. smør opp lagrene, den ryker pga treghet

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Samma har skjedd på vifta mi. Hvilken motstand er denne motstanden på? Ohm altså.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.