Anbefalte innlegg

Jeg lurer på å kjøpe en passat trendline, men når jeg fikk bilder av den ble jeg litt usikker!

Hvor mye koster det for to nye seter? Eller en rens?

Åpen for alle forslag!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dra innom en møbelbutikk. Der har di mye rensemiddel som kan brukes til tekstil/skinn, og med veldig bra resultat! Har selv jobbet hos møbelringen I Kristiansund, der hadde vi ett produkt fra BioGuard som het "flekkfjerner". Rensen tok gammelt blod og rødvin fra en hvit skjorte og resultatet ble bra;)

Renset selv 2 gammle GTI Stoler fra 82, og de så nesten ny ut etterpå!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Henger meg på forslaget til Andreas.. Møbelrens fungerer meget bra!

Har også testet Autoglym's tekstilrens, denne også med bra resultat!

Lykke til :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

eller dra til et lokalt bilpleiefirma og la de ta jobben. GS bilpleie på vallermyrene er rimelige og flinke. : ja : de klargjører alle bilene for grenland auto og ford grenland:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eller flytende OMO Color blandet med vann i rensemaskin som du leier hos fargehandelen. Finnes også div andre renseprodukter selvfølgelig. Golfen famen solgte i høst var skitten og stygg, tror ikke jeg har sett verre, men bestefar tok rensemaskin og kärcher rensemiddel for tekstil og de ble som nye : ja :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for alle svar!

Har kjøpt meg en annen bil, uten flekker :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.