#1 Skrevet Desember 29, 2004 Søkte litt på nette i går å fant disse felgene til 90 med 4x108 Kunne tenkt meg å fått noen synspunkter:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 29, 2004 Du driver vel å bygger bremser også for tiden? Hvis du har små bremser så er det absolutt penest med litt 'fyldige' felger. Ellers ser det veldig smått og pinglete ut bak der Jeg likte den øverst til venstre iaffal 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 29, 2004 synes att litt kraftige felger er tøffest jeg da.. så nederst til høyre, men det er ditt valg;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 29, 2004 Jeg hadde den øverste felgen av Azev C typen, enkle å holde rene og ganske rimelige! Det var på en S4/C4,,,, Se her: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 29, 2004 Azev C Vurderte å ha samme på 90'n min imens jeg fortsatt hadde planer om å beholde den. Rå sak! Go for it! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 29, 2004 http://www.martins.no får du sett noen av felgene påmontert bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 29, 2004 Du driver vel å bygger bremser også for tiden? Blir dårlig med ny bremser før hus å garasje er færdi, skal ha RS2 bremser å det er ikke lommboka stor nok te no.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 29, 2004 Øverst til venstre!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 29, 2004 ingen tvil rh cup felgen... (nederst til høyre) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 29, 2004 Azev A er da mye penere enn Azev C Men av de på bildet er jeg enig med Gunnar at de skrudde RH felgene er de klart peneste. Hva med å kontakte av de her felgene og se om de fortsatt er til salgs, 8x17 med 4x108. Fint få felger tåler mer hjuling enn Compomotive og steintøffe er de jo virkelig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 29, 2004 Jeg vurderte selv Azev A, men angret aldri at jeg valgte C felgen etter jeg handlet dem! Ser mye bedre ut med de myke linjene, men men, smaken er som b.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 29, 2004 Nederst til høyre! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Desember 29, 2004 Har en lite anelse om at den cup felgen blir ganske dyr.... hvor selgs slike felger billigst?? Den andre rekke til venstre er ganske lik den vidar har. Trur ikke den er helt min smak, men ble fin på bilen når jeg prøvde den på martins sitt program på en audi 80/90. Vanskelig vite hvordan felger tar seg ut på bilen for de er satt på å sett i virkelighet.. Hater å velge felger..... Har ett sett 7,5x17 rs4 felger liggende, men syns de er litt oppbrukt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Desember 29, 2004 de RH felgene nederst til høyre er min favoritt ,men de er sikkert de dyreste også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Desember 29, 2004 de RH felgene nederst til høyre er min favoritt ,men de er sikkert de dyreste også. de brock b1 8,5x17 felgen du hadde på din syns jeg er fine, men kan bli breie til meg. Vet ikke helt men 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Desember 29, 2004 Rh Cup er bra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Desember 29, 2004 Ville gått for Azev M..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Januar 8, 2005 Har ett sett 7,5x17 rs4 felger liggende, men syns de er litt oppbrukt Hvorfor ikke bruke noen få tusenlapper på å få dem lakkert ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Januar 9, 2005 Hvorfor ikke bruke noen få tusenlapper på å få dem lakkert ? HVilken farge da???? tips/bilder?? Hvor gjør de slikt.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Januar 9, 2005 Kjøpte meg nettopp ett sett slike som er hvite 7x16. Blir enten brukt til bane kjøring eller vinter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Januar 10, 2005 Tøft !Gleder meg til å se disse på bilen din. Legg ut bilde når de er påkommet !! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Januar 10, 2005 Det skal jeg gjøre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Januar 18, 2005 synes å huske at jeg har lest at du driver å bygger større bremser på bilen. Da må du ha ganske åpne felger så bremsene vises! NR 4 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Januar 18, 2005 synes å huske at jeg har lest at du driver å bygger større bremser på bilen. Da må du ha ganske åpne felger så bremsene vises! NR 4 Lomme boka er ikke stor nok til det akkurat no, så det stå på vente listen en stund til. Er litt usikker på om jeg skal ha s2 eller rs2 bremser. Mulig jeg kjøper s2 bremser å bygger de om til større. Det er væl best å ha boltsirkel 5x112. EBC bremser/greenstuff klosser som står på nå men det er 4x108 (2,3 20v) Trur 2,3 20v har samme størrelse på skiver som s2. Kan ikke ha 4x108 for dær er de lite å velge i når det gjelder felger:) De felgene som er avbildet hær er i 4x108, tenkte jeg skulle bytte felger å sette RS4 felgene på passatn:) Får se hvordan lommboka er til sommeren:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Januar 19, 2005 (Sitat: de brock b1 8,5x17 felgen du hadde på din syns jeg er fine, men kan bli breie til meg. Vet ikke helt men) Jeg har brock b1 felger på bilen min 8x17 foran og 10x17 bak, ikke senket vel og merke, men skal gå fint med litt valsing evt da! De passer innmari bra syns jeg, og er ikke så værst pris på dem heller! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...