Noen meininger å tips va som kan bli fint

Anbefalte innlegg

(Sitat:

de brock b1 8,5x17 felgen du hadde på din syns jeg er fine, men kan bli breie til meg. Vet ikke helt men)

Jeg har brock b1 felger på bilen min 8x17 foran og 10x17 bak, ikke senket vel og merke, men skal gå fint med litt valsing evt da! De passer innmari bra syns jeg, og er ikke så værst pris på dem heller!

10x17 slitter jeg nok med ja eller det går ikke

Skal klare å presse på 8,5x17 eller 18 med riktig innpress. må valse men det går greit. Vill helst ha 8x18 me 215/35-18 da, vi får se va det blir til. Lommeboka bestemmer det meste.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er ingen andre som har disse iværtfall som jeg har sett

Det er 8x17" et35

mam.JPG

mam1.JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes ASA DM3 i 18" passer fint på denne type biler jeg, har ikke noe bilde av den felgen men....

Har planer om og kjøpe det til min coupe quattro til sommeren!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Førstevalget for min del ville helt klart vært RH ZW-1. Hadde gladelig spist nudler og Grandis et halvår for å få råd til dem. Så lenge du skal ha dem i 17" averterer mange tyske tunere i de store bladene med gunstige pakker med bl.a. disse felgene i div. bredder med div. dekk. Bl.a. http://www.reineke-shop.de.

Dette er grunn god nok til å legge sommerferien til Tyskland i år, spør du meg.

Om du skal ha det rimeligere og ønsker å handle her hjemme er Azev veien å gå. A eller C kan sikkert diskuteres til det uendelige. Er ikke enig med meg selv heller hvilken av dem som er finest. Om du skal ha A så sørg for å få den flate navkoppen, slik som C har.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg leter også etter hjul til samme bil..

Syns OZ Futura, Borbet Design T, Steffan EVO og CR7 er tøfft...(i 9x16 til 4x108 vel å merke..) :cool:

Vet ikke hva som passer best på bilen mtp "subbing" og skjermkanter uten å måtte modifisere...ET 15/25...?? :confused:

Mvh

JC

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.