#1 Skrevet Desember 29, 2004 Heisann holder nå på og montere et haltech e6x hidden sprut i en 94 mod golf 3 gti 16v. den med 2.0 150hk. skal jo 3 ledninger inn på føleren på fordeleren. og 3 stk inn på coil\tennings modulen. men noen som har gjort dette før. og hvet hva som er plus og minus og signal og sån inn på f.eks coil\tennings modulen? samme gjelder på føleren på fordeleren. dumt og begynne og prøve seg fram og da.. håper at noen kan prøve og svare på dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 29, 2004 vil mene jeg har en selbstudie PDF (på tysk i hovedsak) av ABF motoren en plass, der har du bra oversikt over ledningsnett på motoren o.l.. send meg en pm om det er interessant. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 29, 2004 Hei Mats, skal se om jeg får tittet på bilen min i løpet av morgendagen, (den står ikke der jeg bor se) så skal jeg sjekke hva som går til hva. Har du koblings skjema? hvis ikke så finner du det her: http://www.haltech.com.au/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 30, 2004 har den boka som var med sprutet ja. men står liksom ikke noe om hvor det skal inn på bilen. så hadde vært veldig fint om dere kunne ha sjekka hvordan det er koblet i deres biler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 30, 2004 jo, en ting til. Skal du ha sekvensiell innsprøytning eller multipoint? Det blir litt forskjell på hvordan det skal kobles se, jeg kjører multipoint på min, det enkleste.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 30, 2004 gjøre det på enklest mulig måte vel... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...