#1 Skrevet August 1, 2009 (endret) Trådstarter hadde slettet all tekst her så dette er gjenskapt av moderator: Spørsmålet er om det lar seg gjøre å bygge om en bil fra 1,8 bensin til 2,5tdi. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 2, 2009 2.5tdi snakk med Steinar Sjaastad. Han har en sånn og har peil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 3, 2009 (endret) Jeg kjenner ikke 1,8 liter bensin, så jeg er usikker på om kassa har de samme hullene som 5'erne men jeg tror det. I såfall passer både 1,9tdi og 2,5tdi. Hvis du tenker på 2,5 tdi så vil jeg fraråde deg å tenke videre på den tanken, se svaret i post nr 8 i denne tråden http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=162862 I tillegg til det som står der så tror jeg at du må skifte motorfester og motorfestenes innfesting i chassiset. Konklusjonen er jo at det er enklere, rimeligere og smartere å selge bilden din å kjøpe annen bil med ønsket motor. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 4, 2009 takk for svar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...