#26 Skrevet Januar 9, 2005 Du vett ka eg synes om de Vanskelig å få tak i i Norge.... overkommelige på f.eks. Ebay. Svindyre org, men som det meste av org felger så synke prisen drastisk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Januar 9, 2005 litt kule på passat da:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Januar 9, 2005 disse er jo geniale 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Januar 9, 2005 ligger endel råe chrome felger her . men det er mest større felger da... vurderer sterkt felger her i fra selv.. store chrom hjul på en svart bil er rått da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Januar 9, 2005 litt kule på passat da:) Den bilen er lik min. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Januar 9, 2005 disse er jo geniale Chroma A8 felger er helt sjef! (spesielt på svart bil) http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=82115&item=7945076357 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Januar 9, 2005 Chroma A8 felger er helt sjef! (spesielt på svart bil)http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=82115&item=7945076357 Dei var bra Ikke så galen pris heller 1850 euro for 19" vmed dekk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Januar 9, 2005 tore, hva med en av yndlingsfelgene mine? Keskin KT-5 8,5 x 19 litt dyre her i norge da... billigere i danmark... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Januar 9, 2005 slipper du moms så kommer de på 16000,- levert på trappa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Januar 9, 2005 slipper du moms så kommer de på 16000,- levert på trappa kordan slippe momsen?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Januar 9, 2005 Trodde du visste at du ikke skulle ha de nye A8 felgene... da blir du en av mange som har de til sommeren... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Januar 9, 2005 kordan slippe momsen?? har sluppet moms på alle kjøp jeg har gjort på ebay med paypal.kanskje jeg bare har vært heldig hittil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Januar 24, 2005 Her fannt jeg jaggu meg felger til Passaten også dersom du alikevell skal ha 18"... 9x18" OZ Opera 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Januar 24, 2005 Hva med disse Schmidt Vn Line hjula!? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Januar 24, 2005 Her fannt jeg jaggu meg felger til Passaten også dersom du alikevell skal ha 18"... 9x18" OZ Opera Du liker OZ ja, nesten like dine jo kan ikke ha det jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Januar 24, 2005 Du liker OZ ja, nesten like dine jo kan ikke ha det jeg Like dei eg hadde på den sølvfarga Passaten (bare at eg hadde skrudde) men så veldig like AMGane er dei jo ikkje akkurat Ka du seie til Artecane eg foreslo til Køntrien da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Januar 24, 2005 Like dei eg hadde på den sølvfarga Passaten (bare at eg hadde skrudde) men så veldig like AMGane er dei jo ikkje akkurat Ka du seie til Artecane eg foreslo til Køntrien da? Bra dei men 20" er vell litt drøyt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Januar 24, 2005 Bra dei men 20" er vell litt drøyt Du surre fælt nå... sende deg PM eg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Januar 24, 2005 Du surre fælt nå... sende deg PM eg e'kje så lett å holla styr på tråane Tore 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Januar 26, 2005 Har akkurat satt disse felgene på bilen min i 9*18 med 225/40-18 Nokian RSI piggfritt, og jeg må si at jeg syntes de ble veldig fine! Bilen min er sort Passat highline 02 mod! Bilprodukter lovte meg at kvaliteten skulle være veldig bra!!! Hvordan blir dette?? blir det noe strekk på de? eller må en gå ned i 215/40-18 for å få det..?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Januar 27, 2005 Her den samme med dekk Fikk litt BMW-feeling over disse, jeg...! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet Januar 27, 2005 disse er jo geniale Hvor finner du disse bildene? :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet Januar 27, 2005 Hvordan blir dette?? blir det noe strekk på de? eller må en gå ned i 215/40-18 for å få det..?? Det blir en god del strekk på de og det er det tydeligvis ikke så mange som har sett på vinterdekk, fordi det er mange som har kommentert det! Synes sjøl det ser bra ut med litt strekk, men det er jo en smakssak 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...