#1 Skrevet August 1, 2009 Hei.... Når jeg kjører hører jeg en tøff/heftig suselyd i motoren på bilen min. Denne lyden stiger i takt med turtallet Noen som vet hva dette kan komme av ? Kan det være noe som er gale, eller er det rett å slett noe som skal være der, som jeg ikke har hørt tidligere ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 1, 2009 Er nok turboen som er sliten..Vanlig at den suser da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 1, 2009 ingen turbo i AAR 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 2, 2009 Tipper du hører lyden av luft som suges inn i motoren. Hørest enda bedre dersom du borrer masse hull i luftfilter-boksen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 2, 2009 sjekk at gummi-belgen er hel, og alle vakumslangene er hele.. merker du noe forskjell ved tomgang eller pådrag.? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 2, 2009 ingen turbo i AAR Åh, sier du det? hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 2, 2009 Hehe....Stemmer det Mikkel !!!!!! 10 poeng til deg Takk for svar alle sammen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...