Anbefalte innlegg

Hei ^^, noen som har et bilde av A6 Avant 4B senka 40mm, har tenkt å senke min A6 40mm. men så har jeg lyst åssen det ser ut først ^^, blir ikke noe plass problem med 17" 225/45 ET 35?

Takker for svar på forhånd :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er min gamle med nøyaktig det du skal ha ;) Mulig det var 40-profil, husker ikke helt...

Bilde 250.jpg

Bilde 239.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ble jo mye finere enn orginalt ;)

Takk for bildene Brage ^^,

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Disse finnes med orginalt sportsunderstell også. Lave og fine med god comfort. Og er mindre fare for at BT definerer det som ombygging.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må forresten skyte inn at bilen lå mye bedre på veien før jeg senket... Men det var jo ikke pent da :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Disse finnes med orginalt sportsunderstell også. Lave og fine med god comfort. Og er mindre fare for at BT definerer det som ombygging.....

Kan hvertfall bekrefte at det er god komfort med sportsunderstell. I tillegg går det an å få på felger med litt størrelse uten at det ser rart ut. Her er et dårlig bilde av min med sportsunderstell og 19";

attachment.php?attachmentid=121390&d=124

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.