#1 Skrevet August 2, 2009 Hva er egentlig forskjellene mellom s-line og uten s-line, noen som har ei liste? B7 + utvendig - Annet koffertlokk - Annen frontfanger - Sidevinger - Annet understell + innvendig - Sort tak? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 2, 2009 frontfanger,grill.sidelister,baklukespoiler.diffusor,s-line understell. innstegslister,ratt,stoler.girkule,vet ikke om svart tak er s-line?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 2, 2009 (endret) S-Line sportpakke eller interiørpakke som noen kaller det inneholder: Seter bak og foran. Dørsider/paneler i samme stoff som setene. Alulister på dashbord, dører, rundt girkule og askebeger foran og bak. Girkule. Sort taktrekk. Innstegslister. Understell fra quattro Gmbh. Minus 30 mm. S-Lineemblemer på dørlistene på bakdører. S-Lineemblem i grillen. S-Lineemblem i rattet. 7,5x17 alu med 235/45x17. 18" kan leveres mot pristillegg. S-Line eksteriørpakke inneholder: Frontfanger. Grill. Sidelister. Diffusor på bakfanger. Hekkspoiler. Tror ikke jeg har glemt noe her. Hvis ikke er det sikkert noen som retter det opp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 2, 2009 Tror s-line på b7 har variert - da det over ikke stemmer på min bil ihvertfall. Jeg har : Innstegslister alu lister på dash og dører s-line emblemer rundt bilen uten å ha interiør pakken - kun eksteriør pakken. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...