#1 Skrevet August 2, 2009 Hei, siste problemet mitt er da, hvordan demontere sokkelen til antenna? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 2, 2009 av med taktrekket i bakkant så ser du det. (var i hvertfall slik på passat 3b) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 2, 2009 1:åpne bakluka 2:Ta av bekledning i bakkant av tak trekket. Trekkes rett ned, sitter i klips. 3: Bend takktrekket forsiktig ned, ikke for langt for da "knekker" taktrekket og det blir stygge merker. 4:Ta en 22 mm fastnøkkel og skru ut den store mutteren under antenna. 5: Ta av stikkerene. Og vips så står du med en ny demontert antenne i hendene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 2, 2009 "litt" bedre forklart enn mitt innlegg men da var det likt i hvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 3, 2009 Takker for svar. Skal se hva jeg får til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...