#1 Skrevet August 2, 2009 hei, en kompis av meg har probler med sentrallåsen på sin passat, det er bare bakluka som funker og førerdøra siden han ikke har fjernstyrt sentrallås, noen som vet hva det kan være? og så får han ikke opp tanklokket, har tat ut heler motoren for han i dag, og når kobla den direkte på bateriet så virket den, noen som vet noe, si i fra, har også målt strømmen i kablene, og når han trykker på bryteren så kommer det 14 volt, yakker for svar, Mvh Aleksander k 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 2, 2009 hei, en kompis av meg har probler med sentrallåsen på sin passat,det er bare bakluka som funker og førerdøra siden han ikke har fjernstyrt sentrallås, noen som vet hva det kan være? og så får han ikke opp tanklokket, har tat ut heler motoren for han i dag, og når kobla den direkte på bateriet så virket den, noen som vet noe, si i fra, har også målt strømmen i kablene, og når han trykker på bryteren så kommer det 14 volt, yakker for svar, Mvh Aleksander k Har du skjekket om det er vann i gulvet? ligger nemlig styreenhet under dørken på førersiden foran. Den styrer sentrallås/vindu++ Dette har jeg vært borti flere ganger. Det som pleier å skjer er at dreneringa i "vannkassa" der batteriet står tetter seg og vannet siger og renner til slutt inn i bilen. Det forekommer også dårlig ledningsforbildelser i samme området på ledningene et stykke før de går inn i boksen styreenheten ligger i . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 3, 2009 oki takk for svar skal skjekke dette=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 3, 2009 Bilen til Martin detta ell 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 3, 2009 Bilen til Martin detta ell nei bilen til en annen kompis detta he he, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...