#1 Skrevet Desember 29, 2004 Vet at det er ganske mange som skal nedover; er folk klar for å kjøre sammen nedover (i rolig tempo!)? Eirik og jeg har tenkt å dra ganske tidlig på fredag og ser gjerne at flere blir med (Ola, du står på passasjerlista :-) Når passer det for folk å dra? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 30, 2004 Odd Magne og jeg blir gjerne med i en "kolonne-kjøring". Avreise fredag formiddag er OK så får man slappe av litt på fredag ettermiddag/kvelden. PS! Kjører bestandig rolig. Har ofte vært "bremseklossen" forrerst i køen på slike turer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 30, 2004 Eirik og jeg har tenkt å dra ganske tidlig på fredag og ser gjerne at flere blir med (Ola, du står på passasjerlista :-) Når passer det for folk å dra? Gode saker! Vi nevnte jo avreise kl 10:00 gjorde vi ikke? Skal vi da reise fra ES som startsted? Da slipper vi iallefall stå i veien for noen noe annet sted. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 31, 2004 Gode saker! Vi nevnte jo avreise kl 10:00 gjorde vi ikke? Skal vi da reise fra ES som startsted? Da slipper vi iallefall stå i veien for noen noe annet sted. Hvis noen blir med fra Nord Østerdal så kan vel vi treffes på Taverna Alvdal, og reise derfra sammen med de fra Trondheim? som dere ser så er det satt ca avreise fra Trondheim kl 10. da er de her på Alvdal ca 12- 12.30. Fredag 28.12.05 Heng dere på alle som kan nedover denne helga. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 31, 2004 Hadde vært moro å vært med, men siden jeg ikke har no garanti for at bilen går i ok, så blir det litt risky.. Skulle vært ei uke eller to seinere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 4, 2005 For dere som evt lurer så legger jeg inn bekreftelse på møte infoen her også. vi samles ved Taverna i Alvdal ca kl 12-12.30, å da kjøre i følge med de nordfra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 10, 2005 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=17227 Skal folk fortsatt reise, eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 10, 2005 Må vel prøve og få til en tur... det blir bare "dobbelt" så langt og kjøre Skulle vært artig og prøve "rally" Haglebu igjen....(visst vi skal til sigdal)... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 10, 2005 ARG jeg er trippelbooka denne aktuelle helga?! tror jeg bare blir hjemme... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 11, 2005 Må vel prøve og få til en tur... det blir bare "dobbelt" så langt og kjøre Skulle vært artig og prøve "rally" Haglebu igjen....(visst vi skal til sigdal)... "Rally" Haglebu : ...med rallypigg Kjøre helt til Sigdal igjen, vel vel ....... F..n å , gledet meg egentlig til en "kort" tur for en gangs skyld. Men uansett : I'm in 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 11, 2005 ARG jeg er trippelbooka denne aktuelle helga?! Hva må du droppe nå da du skal til Sigdal da....... PS! Erfaren kameramann søkes til nybegynner på rallypigg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 11, 2005 Rom bestilt på Tempelseter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 14, 2005 Hvor mange blir det fra Trondheim (og omegn) som skal til Sigdal? Noen som vet hvordan reiseruta til de vi skulle møte på Alvdal er? Skal vi møtes en annen plass, f.eks. Lillehammer eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Januar 14, 2005 Hvor mange blir det fra Trondheim (og omegn) som skal til Sigdal?Noen som vet hvordan reiseruta til de vi skulle møte på Alvdal er? Skal vi møtes en annen plass, f.eks. Lillehammer eller? Det er nok ingen fra Alvdal som reiser denne gangen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Januar 15, 2005 skal raboc, Morten B og Eirik fortsatt dra da? har ikke bestilt noe rom enda, så kunne være greit å vite. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Januar 15, 2005 skal raboc, Morten B og Eirik fortsatt dra da? har ikke bestilt noe rom enda, så kunne være greit å vite. Tvilsomt om jeg orker å kjøre så langt, dessverre. Tror det samme gjelder Eirik også, mens Morten vel har tenkt å ta turen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Januar 15, 2005 det jeg synes det ble sagt ja da snakker jeg evt med Morten, eller så har vi jo fortsatt muligheten til å boltre oss den 5 februar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Januar 15, 2005 Tvilsomt om jeg orker å kjøre så langt, dessverre. Tror det samme gjelder Eirik også, mens Morten vel har tenkt å ta turen? Hva er dette for noe? Orke å kjøre så langt? Skulle forstått det hvis dere var 2-3 ganger så gamle og ikke likte å kjøre bil , men her gjelder det da kun ca 3 timers ekstra kjøring hver vei så kom igjen og hiv dere med Mer moro jo flere det blir, og en biltur i kolonne med WT'er med mye bil og "skitprat", samt masse kjøring på bane, må da være bedre enn å sitte å glo på Hotell Cæsar o.l ?? Så ikke skuff oss nå , men hiv dere rundt og bestill hotell i dag Hilsen en som vil savne selskapet deres....... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Januar 16, 2005 Tvilsomt om jeg orker å kjøre så langt, dessverre. Tror det samme gjelder Eirik også, mens Morten vel har tenkt å ta turen? Affirmative bare fint å kjøre litt vel... Drar med meg JF Hansen nedover som passasjer, Magnus P kommer også kjørende fra Oslo, med en passasjer... Hotell er bestilt! Med mindre jeg har fått meg nytt speedometer (som virker) før turen, så er det nok kanskje smart om jeg kjører i følge med noen??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Januar 16, 2005 heh jeg skulle vært på hebbes denne helga sammens med teamet mitt... men så snakket folk om dårlige forhold så jeg ringte hebbes selv på torsdags natt og spurte.. og da ble nok treffet flytta sa han... også var det kjøring der idag alikevell?! jaja shit happens... men var nå bare rallypigg de slapp uttpå visst. Greit at han ikke kan noe for været men en litt mer løpende informasjon hadde ikke skada noen... to år på rad jeg har tryna når jeg skulle dit iallefall... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Januar 18, 2005 Avreise til Sigdal Hvordan er stemningen for å starte kl 9 på fredag? Da kan vi møte Molde-gjengen(kanskje Ålesund også?) på Dombås ~kl 12, og kjøre sammen derfra. Jo flere jo bedre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Januar 18, 2005 Burde gå bra det ja Iallefall for min del... Kan jo bare være fint å være framme litt tidligere også... Kan jo hende det blir litt festlig lag på fredagskveld? ...men, samtidig ikke for sen kveld, så man lever for å kjøre litt på lørdag Hvem har walkietalkies forresten ? jeg har ingen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Januar 18, 2005 Kan kanskje låne noget walkies på jobben... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Januar 18, 2005 Kan kanskje låne noget walkies på jobben... Som dokk i armyn vel si: "bra initativ, DÅRLIG gjennomføring"... Vi e i trondheim, du e i oslo... tanken var å vel å ha i bilene på turen nedover... Mer moro jo flere det blir, og en biltur i kolonne med WT'er med mye bil og "skitprat", samt masse kjøring på bane, må da være bedre enn å sitte å glo på Hotell Cæsar o.l ?? antar WT var tenkt som walkier... clahs'ern har jo fine sett til 299kr eller deromkring 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Januar 18, 2005 Burde gå bra det ja Hvem har walkietalkies forresten ? behøver ikke hjelp sørfra for det Morten... NB! Det er 446 radioer, ikke WTer, som er sagt skal brukes, kanal 7... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...