#1 Skrevet August 2, 2009 Bilen min ble importert i 2003 og ble chippet av forige eiger til 190 hk ca. Er det noen side hvor jeg kan søke opp regnummer for å finne ut dette? Fortalte en kompiss som er mekaniker om dette, og han mente at det ikke var mulig å få chippet bilen min uten å ha betalt avgiftene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 2, 2009 Du kan se i vognkortet ditt hva det står der. Står det ikke der er det nok ikke reg/betalt noen tilleggsavgift. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 2, 2009 Ring forall del ikke biltilsyn og spør om dette... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 2, 2009 Bilen min ble importert i 2003 og ble chippet av forige eiger til 190 hk ca. Er det noen side hvor jeg kan søke opp regnummer for å finne ut dette? Bilen din står i hvert fall fortsatt registrert med original effekt hos Statens Vegvesen. Den ser for øvrig også ut til å være importert i 2002, ikke 2003. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 2, 2009 Fortalte en kompiss som er mekaniker om dette, og han mente at det ikke var mulig å få chippet bilen min uten å ha betalt avgiftene. Ikke for bil vel? Uansett er det helt fulstendig feil. Du er selv ansvarlig for å betale avgifter ved effektøkning. Noe 99,9% av alle som gjør det, unlater å gjøre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 3, 2009 Regnet med at det var feil egentlig. Fordi da hadde det vel aldri vært noe problem med slike ting. Om man ikke fikk chippe uten å betale avgifter altså. Uansett, takk for at du sjekka opp Christian, har du link til der du søkte opp forresten? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...