Er avgiftene for effektøkning betalt hos meg?

Anbefalte innlegg

Bilen min ble importert i 2003 og ble chippet av forige eiger til 190 hk ca. Er det noen side hvor jeg kan søke opp regnummer for å finne ut dette?

Fortalte en kompiss som er mekaniker om dette, og han mente at det ikke var mulig å få chippet bilen min uten å ha betalt avgiftene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan se i vognkortet ditt hva det står der. Står det ikke der er det nok ikke reg/betalt noen tilleggsavgift.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ring forall del ikke biltilsyn og spør om dette...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen min ble importert i 2003 og ble chippet av forige eiger til 190 hk ca. Er det noen side hvor jeg kan søke opp regnummer for å finne ut dette?

Bilen din står i hvert fall fortsatt registrert med original effekt hos Statens Vegvesen.

Den ser for øvrig også ut til å være importert i 2002, ikke 2003. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortalte en kompiss som er mekaniker om dette, og han mente at det ikke var mulig å få chippet bilen min uten å ha betalt avgiftene.

Ikke for bil vel? Uansett er det helt fulstendig feil. Du er selv ansvarlig for å betale avgifter ved effektøkning. Noe 99,9% av alle som gjør det, unlater å gjøre.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regnet med at det var feil egentlig. Fordi da hadde det vel aldri vært noe problem med slike ting. Om man ikke fikk chippe uten å betale avgifter altså. Uansett, takk for at du sjekka opp Christian, har du link til der du søkte opp forresten?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.