260-320hk i A3, kva må eg bytte/modifisere?

Anbefalte innlegg

Har funne ut at eg (med hjelp av ein) skal bygge om motoren i A3T min. Dette blir på sein sommaren 2005, så det blir vel sikkert ikkje noke treff med den nye motoren.

 

Men så kjem spørsmålet, kva må eg skifte? Motoren skal bli køyrbar, og maks effekten er ikkje det viktigaste, dreiemomentet er det viktigaste.

 

NB! Dei som berre vil sei at 300 hk i FWD er tull, dei treng ikkje skrive inn her, send heller PM!

 

Det som eg har tenkt på er:

 

Ny turbo (GT28RS)

Ny IC (FMIC)

Nye dyser (440cc)

Bakre motorfester? Linker til produsentar av oppgraderte fester???

3" Downpipe, fjerne catten.

Grenrør

 

????????

 

Cluch/diff? Noken tips?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Neuspeed leverer i hvert fall noe:

http://www.neuspeed.com/products/product_details.asp?app=30|G4&type=3&ltype=ns_euro&p_id=1761

 

 

 

Roy H. kjører vel med en god mer effekt og diff fra Quaife. Var jeg deg ville jeg forhørt meg litt med han (han er vel på forumet?)

Har prata med han ja,

men eg er litt i dus angående turbovalg/grenrør.

Kor mykje er det å hente på puls grenrør?

Og kva slags turbo har best spoolup, og leverer 320 hk?

For å styre ladetrykket kva treng eg?

Vil ikkje at alle skal kunne køyre med max effekt,

vil kunne styre det enkelt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Foreløbige planar:

Garret GT28R

440 cc dyser fra Bosch

Fmic

Heimemekk downpipe

No cat

Ny chip/map

Nytt bakre motorfeste

 

Fleire tips?

 

Kva clutch kan ein bruke?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jabbasport sin IHI turbo skal gi veldig tidlig Spool up, ca 300 rpm senere enn K04. Hvordan er det ifht T25/28?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jabbasport sin IHI turbo skal gi veldig tidlig Spool up, ca 300 rpm senere enn K04. Hvordan er det ifht T25/28?

Ja det er eit godt spørsmål? Er viktig med tidlig spoolup.

Skulle være fullt trykk fra ca 40-50 km/t på andre gir var det som vart sagt.

 

Jabba bruker samme clutch svinghjul som i corrado, kva bør ein velge for å få ein snill clutch samt at den tåler 320 hk-4xxnm???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.